Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Detailhandel
  • Branding
  • Websites

TunnelmaDesignWhere design meets digital

Kwaliteit en sfeer toevoegen aan iedere ruimte met verlichting en akoestische oplossingen. Dat is wat Tunnelma doet. De warmte die je raakt, de rust die je voelt. Sfeer en design is wat je offline direct voelt als je binnenloopt in de unieke belevingsstudio van Tunnelma, maar ook online mag het eraf spatten. Daar kwam Every Day om de hoek kijken.

De moderne hanglampen van TunnelmaDesign met geribbelde gouden kappen springen in het oog op een wandpaneel met structuur.
Een gezellig, wazig bruin-oranje verloop belichaamt de esthetiek van TunnelmaDesign.
2Exclusieve interieurmerken
10+Inspirerende succesverhalen
2Gedreven entrepreneurs

Geïnspireerd door Skandinavisch design

Getypeerd door een simplistische, maar kwalitatieve insteek. De kracht van natuur, rust en ambacht. Als exclusieve importeur van Secto Design en ontwikkelaar van het merk Nordic Silence brengt TunnelmaDesign rust en warmte in ieder project. Al jaren, met prachtige succesverhalen, in diverse sectoren. Twee gedreven entrepreneurs hebben ons gevraagd deze unieke sfeerbeleving door te vertalen naar hun digital branding, platform en campagnes. Daar wisten wij wel raad mee!

Van offline showroom en sfeer, naar een online beleving

De oplossingen van Tunnelma ademen rust, natuur en warmte. Deze sfeer voel je direct in de offline showroom, maar die wilde we ook online doorvertalen. Door middel van eigen video en fotografie, maar ook een custom platform vol beleving en dynamiek. Waar de succesverhalen en producten het podium krijgen wat ze verdienen. Om vanuit hier interieurstylisten, projectontwikkelaars en andere doelgroepen te inspireren en activeren.

De smartphone toont "Verlicht uw dagelijks leven" met de licht- en akoestische opties van TunnelmaDesign.
Mobiel menu: Home, TunnelmaDesign, Nordic Silence, Over ons, Succesverhalen, Contact.
Een smartphone toont succesverhalen naast stijlvolle hanglampen van TunnelmaDesign.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Campagnes
  • Detailhandel
Drie foto's: man in zwart pak en zonnebril, één in een auto, twee buiten.

Memphis Depay Clothing

Creative ads for MDC

  • Campagnes
  • Detailhandel
  • Online Marketing
  • Detailhandel
De laptop toont het analysedashboard van Mason Cosmetics met grafieken en tabellen over de omzet.

Mason Garments

Nothing beats insights

  • Online Marketing
  • Detailhandel
More