Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitment
  • Websites

GoodmorningMulti-language platform

Een nieuwe website voor Goodmorning! Vanuit een merkstrategie en beeldstrategie maakte wij een platform voor dit grote internationale opererende arbeidsbureau.

Een glimlachende vrouw zit tijdens een vergadering met papieren, een fles water en bloemen op tafel.
Kat op een gele deken, kijkend naar de camera.
2500Flexwerkers bij Goodmorning
6Talen beschikbaar in het platform
1Multi-language platform

Een van de grootste uitzendbureau's in de glastuinbouw, voeding, logistiek en techniek.

Goodmorning is één van de grootste werkgevers in Nederland en onderdeel van de Labour Power Company (LPC). Dagelijks helpen zij honderden klanten met de juiste invulling van hun arbeidsvraagstuk. Goodmorning put uit een bron met meer dan 2500 gemotiveerde flexwerkers uit verschillende landen.

Omdat zij verschillende kantoren hebben verspreid over Polen, Roemenië, Spanje en Nederland maakte zij ook gebruik van verschillende websites. In totaal waren er  7  websites. Aan Every-Day de taak om deze om te zetten naar één overzichtelijk en duidelijk platform voor zowel werkgevers als werknemers.

Duidelijk voor zowel werknemer als werkgever

De wens voor een multi-language platform vanuit Goodmorning is niet zomaar ontstaan. Van 7 websites naar 1 website, toegankelijk voor elk land. Voor een werkzoekende of werkgever met een openstaande vacature moet aanmelden gemakkelijk zijn.

De verschillende zoekfuncties en filters in verschillende regio’s moeten overzichtelijk en duidelijk zijn.

Het platform voor werknemers waar niet alleen werk op te vinden is

Op het platform van Goodmorning is niet alleen werk te vinden. Je kan er gemakkelijk vinden hoe het werkt met verloning, met huisvesting en met bijvoorbeeld een BSN-nummer.

Het is immers het aller belangrijkste dat de werknemer zich zeker en comfortabel voelt op het moment hij of zij een leuke baan in Nederland heeft gevonden. Het platform moet de go-to plek zijn voor elke arbeidsmigrant die zich aansluit bij team Goodmorning.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Recruitment
Persoon in wit overhemd die aan het bellen is en achter een laptop werkt, omringd door planten en houten lambrisering.

Labour Power Company

N1 in werving

  • Websites
  • Recruitment
  • Websites
  • Recruitment
Vrouw aan een tafel, sprekend in een microfoon, met een plant en een gordijn achter haar.

Modoc

Dé carrièremaker

  • Websites
  • Recruitment
  • Websites
  • Recruitment
Bouwvakker in een geel vest en helm, kijkt opzij.

Detalent

Online talent verbinden

  • Websites
  • Recruitment
More