Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Non Profit
  • Websites

MidwasteRebranding, beeldtaal en online platform

Midwaste is een coöperatieve vereniging van veertien regionale afval- en reinigingsbedrijven. Voor deze regisseur in de keten mochten wij aan de slag met een nieuwe branding, beeldtaal en platform.

Een vage mix van groene en gele tinten, die doet denken aan de natuur of het plantenleven.
Abstracte groen-bruine achtergrond met gradiënt: zachte vervaging en moderne esthetiek.
14Leden in NL
3Maanden doorlooptijd
2050NL circulair

Samen impact maken op circulariteit!

Midwaste is een coöperatieve vereniging van veertien regionale afval- en reinigingsbedrijven. Ze dragen bij aan een circulaire economie, met als doel een substantiële bijdrage te leveren aan de VANG-doelstellingen en mate van hergebruik.

Ze zijn de regisseur in de keten en samen met de leden, strategische partners en andere dienstafnemers bepalen ze de strategie, maken ze plannen en voeren ze deze uit. Het verbreden van de circulariteit van nieuwe grondstofstromen is leidend in de strategie van Midwaste.

Nederland circulair in 2050

Dat is het doel en dat kan alleen als we verbinden en samenwerken. Dat is dan ook de rol van Midwaste en om dit te versterken hebben we een online platform ontwikkeld wat de propositie van Midwaste versterkt. Hiermee kan Midwaste haar duurzame projecten een podium geven, meer toelichting geven over wie ze zijn en wat ze doen en het netwerk van partners en leden uitbreiden.

Hoe groter de samenwerking, hoe groter de impact. Alles voor een duurzamer Nederland, waar wij met dit platform graag een bijdrage aan leveren: de online verbinding in de afvalketen via de regisseur in de keten Midwaste.

Niet alleen praten, maar vooral ook doen!

Om de gewaagde doelen te behalen, stelt Midwaste ieder jaar concrete doelstellingen vast. Deze doelstellingen willen ze bereiken door verschillende projecten uit te voeren binnen de kernproposities. Zo brengen ze de missie tot stand en dragen ze bij aan de verbetering van circulariteit.

Deze projecten spelen in het nieuwe platform dan ook een cruciale rol, want een duurzamer Nederland is niet alleen praten, maar vooral ook doen. En hoe kan je dat nou beter in beeld brengen dan via de online kanalen. Samen met haar leden streven ze naar de meest duurzame recycling en verwerking van de grondstoffen. Hierbij maken zij optimaal gebruik van de slagkracht dankzij de gezamenlijke volumes. Zo kan Midwaste ook echt impact maken.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Websites
  • Non Profit
Straatbeeld: Op het reclamebord staat "Breda wordt grijzer. Leve Breda!" met een wazige kerk op de achtergrond.

Gemeente Breda

Hét senioren platform

  • Websites
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
More