Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Automotive
  • Branding

Audi RoosendaalDoelgericht campagne voeren

Every Day is door Audi Roosendaal ingeschakeld om van strategie tot concept en copywriting tot design invulling te geven aan de salescampagnes.

Twee zilveren Audi's racen over een donkere achtergrond, waarbij het strakke design en de dynamische prestaties centraal staan.
Een Audi Roosendaal SUV racet door de nacht, de koplampen branden fel en er ontstaat een bewegingsonscherpte.
40KTraffic op campagne
website
400KBereik via socials
16Showroom afspraken
na campagne

Sales gedreven campagne voeren voor Audi

Voorsprong door techniek. De vier glanzende ringen uit het sierlijke logo kennen we allemaal. Exclusief, kwalitatief en innovatief.

In de autowereld is Audi een absoluut A-label om rekening mee te houden. Het Audi Centrum in Roosendaal is een van de grootste en meest succesvolle Audi dealers van Nederland.

De tijd gaat sneller dan u denkt…

Sta daarom even stil bij de Audi E-Tron modellen van Audi Centrum Roosendaal. De bijtelling zou tegen het einde van het jaar stijgen. Genoeg reden dus om de laatste modellen middels een campagne te verkopen. Vanuit het thema tijd zijn we deze uitdaging aangegaan.

Bij aanschaf van ieder Audi e-tron model werd er een smartwatch weggegeven en een Audi logo van smartwatches sierde de kanalen als campagnevisual.

Oog voor detail binnen de Audi corporate guidelines

Een merk als Audi verdiend een zorgvuldige benadering met oog voor Audi corporate guidelines. Every Day heeft diverse sales-gedreven campagnes mogen ontwikkelen. De uitdaging bij deze campagnes is het vertalen van een uniek creatief concept binnen de corporate guidelines.

Om daarmee spraakmakende en activerende campagnes uit te rollen. Via diverse online – en offline kanalen, richting zowel de zakelijke – als de particuliere doelgroep.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • Branding
  • Automotive
Een man zit in de auto en vult met behulp van Car Collect op zijn tablet nauwkeurig een digitaal formulier in.

Car Collect

Gamechanger in automotive

  • Branding
  • Automotive
  • Campagnes
  • Automotive
Twee mannen lopen over een drukke parkeerplaats en praten onder een bewolkte lucht.

Automotions

Campagnes in automotive

  • Campagnes
  • Automotive
More