Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Zorg
  • Websites

GroenhuysenEen corporate platform

Groenhuysen. Een bedrijf met een mooie missie: Ouder worden, maar jezelf blijven! Deze grote organisatie heeft een brede dienstverlening; van gemak tot thuiszorg en woonvoorzieningen. Dit verdient een breed platform waar zowel ouderen als familie, medewerkers en zorgverleners terecht kunnen.

In een lichte, minimalistische kamer houdt iemand in een felgroen shirt een strak grijs vacuüm vast.
Onscherpe foto van iemand in een felgroen shirt op een lichtgrijze achtergrond.
17%Groei organisch verkeer
18Zorglocaties
16,5%Meer zichtbaarheid

Een duidelijke taak

De zaken niet moeilijker maken, maar juist makkelijker. Met verouderde websites, geen vrijheid in CMS, een onheldere structuur voor alle informatie en geen tool voor het bereiken van ambities en doelstellingen, was dit een duidelijk taak. Het doel was dat het platform hoger zou scoren op gebruiksvriendelijkheid, beleving en informatievoorziening.

Klaar voor de toekomst!

Het doel was dat het platform hoger zou scoren op gebruiksvriendelijkheid, beleving en informatievoorziening, met een zorgverlener die uitstraalt dat hij klaar is voor de toekomst en bovendien een aantrekkelijke werkgever is.  Middels herstructurering, een grote contentmigratie en re-branding staat er nu een ijzersterk platform wat de doelstellingen overschrijd.

Design & build, run & optimize

Bij Every Day werken we conform design & build, run & optimize. Dat wil zeggen dat we versie 1.0 van het nieuwe platform voor Groenhuysen hebben ontwikkeld en hebben gelanceerd. Vanuit de data en back-log gaan we nu op structurele basis verder ontwikkelen. Zo maken we het platform steeds beter en de resultaten uit het platform steeds groter. Daarmee zullen we de online dienstverlening van Groenhuysen structureel verbeteren wat in lijn is met de groeiambities van deze maatschappelijk betrokken opdrachtgever.

 

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zorg
Twee mensen praten in een strak kantoor met glazen wanden en een minimalistische inrichting.

Dokter&

Digitale transformatie

  • Websites
  • Zorg
More