Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Industrie
  • Websites

DRIVE Nederlandbelangenbehartiger van energiestations in Nederland

Vooroplopen in de energietransitie!

Een vrouw glimlacht naast een opladende witte elektrische auto, met bomen op de achtergrond.
Een wintergekleed persoon staat in de sneeuw, met een boom achter zich.
1.3KAangesloten energie stations
648KLaadpalen door heel Nederland
30+Jaren ervaring binnen de sector

Van BETA naar DRIVE – Een nieuwe koers, een digitale versnelling

DRIVE is de collectieve stem van ruim 1.300 zelfstandige energie-ondernemers en tankstations in Nederland. Voorheen bekend als BETA, maar met een nieuwe naam, positionering en platform klaar om het verschil te maken in de energietransitie. Niet alleen voor haar leden, maar ook richting politiek, pers en partners. Het doel: zichtbaar maken waar DRIVE voor staat en het netwerk activeren met nieuws, events en impactvolle samenwerkingen. Zoals de totstandkoming van een sterkere CAO, de positionering in de Klimaattafels en invloed op landelijke regelgeving.

Een platform, vier doelgroepen

We ontwikkelden een merk en digitaal platform dat gebouwd is voor impact. Gericht op vier strategische doelgroepen – aangesloten leden, ondernemers, politiek en partners. Gericht op informeren, activeren en verbinden. Een platform dat mee kan groeien met de maatschappelijke ambities. Door de modulaire structuur kan DRIVE snel schakelen, campagnes lanceren en razendsnel content publiceren rondom de actualiteit. Alles volledig in lijn met de nieuwe branding en positionering.

Een digitaal partnership voor de toekomst

Samen met De Eendracht (projectmanagement – en adviesbureau voor brancheverenigingen en fondsen) hebben we in een unieke samenwerking met alle stakeholders stap voor stap gewerkt aan een mooi resultaat. Een echt partnership, waarbij we met elkaar in co-creatie tot een nieuwe merkpositionering, branding en digitaal fundament zijn gekomen. Vanuit hier kunnen alle toekomst ambities in de altijd veranderende energietransitie van Nederland gerealiseerd gaan worden. Fijn dat we hiermee als Every Day zijnde een steentje bij kunnen dragen aan deze maatschappelijke impact.

Smartphone met Nederlandse website en een lachende vrouw die praat over de infrastructuur van de detailhandel.
Smartphone toont Nederlandse tekst over proactief zijn en praktische beslissingen nemen.
Op een smartphone verschijnt een app met een waterstofpompicoon en Nederlandse tekst.

What Our Clients Say

We help organizations navigate three critical phases in the development of modern companies.

Na mijn deelname voelde ik ongekende kracht én rust. Ik gun dit iedereen.

Een man met een baard en een donkere coltrui glimlacht tegen een lichte achtergrond.

Wouter Koen

Business director, Every day

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Industrie
Twee gemaskerde brandweermannen in helmen gebruiken zaklampen en een slang om door een rokerige kamer te navigeren.

Stripelight flashlight

Unieke identity en site

  • Websites
  • Industrie
  • Campagnes
  • Industrie
Een vrouw houdt zelfverzekerd een 'Ik snap het'-cirkel vast met een vinkje, aangeboden door ABF.

ABF

Campagnes. Got it!

  • Campagnes
  • Industrie
More