Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Vastgoed
  • Branding

Homi NederlandNieuwe generatie makelaars

Bij het nieuwe Homi franchise concept voelt iedereen zich thuis. Wij maken makelaardij fris, innovatief en laagdrempelig.

Drie mensen in een huiskamer lachen terwijl ze het tijdschrift 'Voel je thuis' lezen.
Lachende vrouw houdt een 'homi'-brochure vast en praat met iemand.
621Verkochte woningen
360ºDoorvertaling van het merk
1,2KTevreden klanten

Sluit je aan bij de bewezen succesformule

In de huidige woningmarkt is er moordende concurrentie, een groeiende vraag naar woningen en een krimpend aanbod: een enorme uitdaging voor de makelaars van nu. Het is van groot belang om je te onderscheiden, maar hoe?

Homi gelooft in het uitdagen van de gevestigde orde door anders te denken en te doen met één belangrijk doel: blije klanten. Wij gingen de uitdaging aan om voor Homi een ijzersterk concept en online platform neer te zetten.

Een stijl die eruit springt

Het franchiseconcept van Homi zorgt voor verfrissing en innovatie in het huidige makelaarslandschap. Om deze innovatieve speler van een passende uitstraling te voorzien, moesten we eerst tot de kern van het merk komen door middel van strategische sessies.

Op basis van de merkstrategie zijn de waarden en essentie van Homi doorvertaald in een visuele stijl waar het frisse karakter vanaf spat!

Een custom en persoonlijk online platform

Als makelaar wil je vaak maar één ding: mensen blij maken met de aan- of verkoop van hun woning. Maar de realiteit pakt anders uit. Een groot deel van je tijd en energie ben je kwijt aan andere zaken. Zoeken naar handige systemen om je werk te kunnen doen, jezelf als makelaar op de kaart zetten, administratieve taken, social media updaten, visitekaartjes uitzoeken, leuke presentjes bedenken voor klanten… en dit moet allemaal ook nog onderscheidend en creatief zijn.

Met Homi is dat verleden tijd! Op het nieuwe online platform voel je je direct thuis. Dankzij het uitgebreide maatwerk platform, kan Homi er in een handomdraai voor zorgen dat iedere makelaar direct zijn eigen online omgeving kan krijgen.

 

 

Direct het actuele woningaanbod

Door maatwerk koppelingen in te bouwen, hebben we ervoor gezorgd dat er voor iedere franchisenemer in een handomdraai een volledig eigen platform neergezet kan worden. Zo wordt vanuit Kolibri voor iedere franchisenemer zijn of haar specifieke woningaanbod automatisch ingeladen.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • Branding
  • Websites
  • Vastgoed
Laptop met daarop een website met een bouwvakker en de tekst: "Wij creëren.

Concrete Valley

Multi-site omgeving

  • Branding
  • Websites
  • Vastgoed
  • Campagnes
  • Vastgoed
Twee bouwbedrijf Vrolijk-werknemers met veiligheidshelmen en vesten bekijken binnenshuis blauwdrukken.

Bouwbedrijf Vrolijk

Corporate & werken bij

  • Campagnes
  • Vastgoed
  • Websites
  • Vastgoed
Regenachtige straat, strakke CS Wonen-gebouwen. Bomen en parasols kleuren de grijze middag.

CS Wonen

45% Stijging online

  • Websites
  • Vastgoed
More