Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Automotive
  • Branding

Car CollectGamechanger in de automotive

Innovatieve speler in de sector die een nieuwe standaard heeft ontwikkeld voor het taxeren en verhandelen van occassionauto’s met een modern internationaal platform.

Een autoliefhebber beheert zijn collectie eenvoudig met de onderhoudsapp van Car Collect op een tablet.
Een tablet toont een checklist en diagram voor de auto-inspectie, die autoliefhebbers handig kunnen bedienen.
3.500Websitebezoekers
per maand
2Miljoen transacties
61%Conversie ratio

Supersnelle deals tussen koper en aanbieder

De snelgroeiende automotive industrie vraagt om snelle technologie en soepele processen. Met kennis en data heeft CarCollect een platform ontwikkeld met als doel een Europees handelsnetwerk te creëren. Transparant en met de focus op innovatie. Het volledige proces van remarketing op een gebruiksvriendelijk B2B-platform voor autodealers, leasemaatschappijen en handelsbedrijven. Every Day is vanaf het eerste moment betrokken bij de ontwikkeling van het merk CarCollect.

Van een goed idee naar een sterk merk

CarCollect heeft Every Day al in een vroeg stadium ingeschakeld om mee te denken. Het idee was er, maar het volledige merk moest nog ontwikkeld worden. Op basis van strategische sessies is de positionering, de identiteit en het merkverhaal bepaald. Hieruit volgde de branding en niet veel later de website. De drive voor innovatie en visie om internationaal het verschil te gaan maken heeft gezorgd voor een energieke, succesvolle samenwerking tussen partners die samen een snelle groei hebben doorgemaakt.

Vacature: Junior/Medior Developer bij CarCollect. Klik op "Solliciteer nu" om ons innovatieve team te versterken!.
Op de smartphone wordt de Car Collect-app weergegeven met een afbeelding van Mercedes-Benz en biedingsgegevens voor autoliefhebbers.
Maak kennis met Car Collect: maak foto's, beoordeel en volg moeiteloos autoschade. Houd je auto in topconditie met slechts één tik!.

Gebruiksvriendelijk & mobile first

Het designteam van Every Day is nauw betrokken geweest bij de doorontwikkeling van het platform en de corporate website van CarCollect. De focus ligt hierbij sterk op de gebruiksvriendelijkheid en UI/UX-design. Vanuit de analyse van de data worden continu waardevolle lessen opgedaan welke verwerkt worden in zowel website als platform. Zo zagen we bijvoorbeeld dat 70% van de gebruikers via mobile of tablet gebruik maakte van de website. Het was dus een logische stap om te beginnen met mobile first design.

Voor merken met ambitie is ontwikkeling nooit klaar

Behalve bij de ontwikkeling van het merk, de website en het platform is Every Day ook partner voor de online campagnes van CarCollect. Zo lanceerden we diverse campagnes voor verschillende doelgroepen om de ambitieuze doelstellingen te realiseren. Dit alles gebeurt vanuit een doordachte digitale strategie zodat we de juiste doelgroep met de juiste boodschap bereiken op het juiste moment. Every Day en CarCollect werken zo nauw samen om de online doelstellingen te realiseren. Zo realiseren we samen de ambitie om te groeien naar een groot Europees handelsnetwerk voor de automotive industrie.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • Campagnes
  • Automotive
Twee mannen lopen over een drukke parkeerplaats en praten onder een bewolkte lucht.

Automotions

Campagnes in automotive

  • Campagnes
  • Automotive
More