Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Food & Beverage
  • Branding

Let’s ToostBranding & E-commerce platform

Exclusieve spirits zo bij je thuisbezorgd, voor de echte fijnproevers.

De barman steekt vlammen aan bij een cocktail, terwijl er een whiskyfles op de bar staat.
Een barman steekt een cocktail aan naast een fles op de houten bar.
+100Aanmeldingen nieuwsbrief na 1 dag
+2KAan omzet binnen 1 dag
984Bezoekers op 1 dag

Let’s start

Van champagne en likeur, tot bourbon en cognac. En alles wat daartussen zit. Vanuit pure liefde voor exclusieve spirits is Let’s Toost ooit begonnen als exclusieve drankenhandel.

Nu de wereld steeds meer digitaal wordt, werd het tijd voor de volgende stap: ontwikkeling van een online e-commerceplatform waardoor de unieke spirits van Let’s Toost niet alleen regionaal, maar in heel Nederland en België te verkrijgen zijn. De markt verbreden en kansen pakken door digitalisering, dat is het idee.

Een bruisende start

Strategie vormt bij Every Day in ieder project het vertrekpunt. Een opdrachtgever stapt met een bepaald doel bij ons binnen, maar hoe we daar gaan komen vraagt om maatwerk. Zo was het startpunt voor Let’s Toost eerst een volledige re-branding op basis van een aangescherpte merkstrategie en –positionering. We hebben de essentie van het merk vertaald naar een stijlvol concept en een aansluitende brandstory die volledig aansluit bij de propositie en doelgroep. De volgende stap was een maatwerk digitale strategie.

Het verschil maken
met een digitale strategie

Een webshop of website is geen doel op zich. Het is een instrument om tot een bepaald doel te komen. Zo ook voor Let’s Toost, namelijk: meer klanten en een breder afzetgebied. Vanuit dit grote doel zijn we op basis van verschillende sessies tot een digitale strategie gekomen waarbij we o.a. kijken naar online doelstellingen, KPI’s, buyer persona’s, de klantreis en de online potentie. Zo kunnen we na de ontwikkeling van het platform gelijk schieten met scherp in onze online marketing campagnes.

Ook voor het oog spat de smaak eraf!

Let’s Toost is er voor de bijzondere momenten. In een wereld waarin we alsmaar doorgaan, spelen zij juist in op de momenten dat je even stilstaat. Even geniet om te herinneren waar het nou echt om gaat. Dat zijn de momenten waarin Let’s Toost iets te bieden heeft. Voor de fijnproevers. Aan ons de uitdaging dat gevoel te vertalen naar de webshop en campagnes. Dat vraagt natuurlijk om fotografie waar de smaken vanaf spatten.

Daarom hebben we samen met onze partners unieke beelden geschoten die in heel het platform en de campagnes centraal staan. Beelden die het gevoel moeten overbrengen van een rust– en genietmoment, waarbij een levensgenieter met smaak graag wat lekkers opentrekt. Waar hij of zij dat lekkers kan vinden? Precies, bij Let’s Toost!

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • E-Commerce
  • Food & Beverage
Twee mensen genieten van het moment buiten, met een fris Jubelbiertje in de hand, genietend van de rust en het samenzijn.

Jubel Beer

Beer done differently

  • E-Commerce
  • Food & Beverage
  • Websites
  • Food & Beverage
Op een houten tafel staat een verfrissende G&T, gecombineerd met tonic en premium flessen GinnekenGin.com gin.

GinnekenGin.com

Gin one-pager

  • Websites
  • Food & Beverage
More