Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Detailhandel
  • Campagnes

Memphis Depay ClothingCreative ads for MDC 2.0

Voor de nieuwste collecties van Memphis Depay Clothing hebben we een super succesvolle lanceringscampagne opgezet.

Een figuur met een kap op, zijn gezicht bedekt, loopt door de nacht.
Zonnebril in paars, gouden ketting en horloge zichtbaar, vastgelegd door zwarte hekken.
18%CTR via Google Ads
595KBereik via Facebook & Instagram
ads
1Multichannel campagne

Lancering Collection 2.0 & Be Orange

Het kledingmerk van dé voetballer van dit jaar, Memphis Depay, lanceerde de afgelopen maanden maar liefst 2 nieuwe collecties; Collection 2.0 en Be Orange. Collecties die echt opvallen in de massa. En voor die collecties mochten wij twee slimme lanceringscampagnes ontwikkelen!

Een beeldtaal die eruit springt

Met de uitgebreide beeldbank van MDC konden we direct aan de slag. Van foto’s tot video’s: écht toffe beelden waar we blij van werden. Met de geselecteerde beelden hebben we met het gebruikelijke programma After Effects een aantal video advertenties ontwikkeld, met daarin verschillende animaties verwerkt.

Waarom de focus op video? Omdat uit data blijkt dat video op social media 20 tot 30% beter converteert dan afbeeldingen.

Omnichannel campagnes

De grootste uitdaging was om goeie resultaten te behalen voor een merk wat al goed op de kaart staat. Na een uitgebreide analyse van de huidige data hebben we de basis gelegd met een duidelijke campagnestrategie.

Tijdens de campagne lag de nadruk op social media-advertenties, met aanvullende ondersteuning via SEA. En met succes! Binnen een tijdsbestek van twee maanden zagen we aanzienlijke groei in opbrengsten. Daarnaast behaalden we met deze campagnes een uitstekende ROAS.

Man poseert in chique Memphis Depay-winkel met zonnebril. Tekst: NU TE KOOP!.
In Memphis Depay-kleding loopt iemand 's avonds rond, met de handen in de zakken en een nonchalante blik opzij.
Man in outfit met print en pet zit in auto, overlay tekst: NIEUWE COLLECTIE VAN Memphis Depay Clothing LIVE!.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
Een speelse sneeuwbol met bergen, glijbanen, bomen en een lasershow in groen en rood.

Playdôme

Sport & Leisure

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • Online Marketing
  • Detailhandel
De laptop toont het analysedashboard van Mason Cosmetics met grafieken en tabellen over de omzet.

Mason Garments

Nothing beats insights

  • Online Marketing
  • Detailhandel
More