Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Industrie
  • Branding

Dylan SteelGlobal allround steel specialist

Staal. Een sterk product, een sterke merkpositionering. Zo maken we onderscheid in een concurrerende markt.

Pakhuis met opgestapelde metalen balken; links loopt een man in een rood jasje en een witte helm.
Onscherpe foto: persoon in rood shirt bij de toonbank, grijze achtergrond.
110Medewerkers
35Jaar ervaring
3Europe Wide branches

Een grenzeloze visie op staal

Dat heeft Dylan Steel Solutions, een full-service leverancier van alle staalproducten voor de olie- en gasindustrie, procesindustrie, energieopwekking, petrochemie, apparatenbouw, vloeistofinfrastructuur, tankopslag en maritieme industrie.

Dylan Steel Solutions heeft de technische expertise, kennis over leveranciers, producenten en expeditie en ook de motivatie om advies en service van hoge kwaliteit te garanderen. Wij mochten onze expertise gebruiken bij het ontwikkelen van de merkessentie en merkstrategie voor deze staalgigant.

Een ijzersterke merkessentie

En dat is wat je wil als je een internationale speler bent in de staalindustrie. Met meer dan 35 jaar ervaring kent Dylan Steel Solutions de markt zeer goed en heeft experts in alle technische aspecten en inkoop. De wens was om deze boodschap ook naar de buitenwereld te communiceren. Hierbij is het brandbase model gebruikt waar in 10 stappen de échte merkessentie naar boven komt. De inzichten in o.a. de historie, de producten en diensten, concurrentie, doelgroep, waarden en onderscheidende kracht onthullen de merkessentie van Dylan Steel Solutions.

Als merk met een rijke historie en grote toewijding aan het leveren en bewerken van hoogwaardige stalen buizen, buiscomponenten en stafstaal kwam er een duidelijke essentie uit het model: Dylan Steel Solutions is Daadkrachtig.

Vernieuwde merkstrategie

Als vervolg op de merkessentie voor Dylan Steel Solutions is er een advies opgesteld om het merk te activeren. Zo kwamen er kernpunten naar voren, met o.a. de ontwikkeling van de digitale- en communicatiestrategie, het moderniseren van de branding met 360º doorvertaling, de lancering van de nieuwe branding alsmede de uitrol van verschillende campagnes, en het optimaliseren van deze campagnes.

Daarnaast is er een concept opgezet met een korte brandstory en inzichten. Kortom, de merkstrategie maakt van Dylan Steel Solutions een vernieuwd merk.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • Websites
  • Industrie
Twee gemaskerde brandweermannen in helmen gebruiken zaklampen en een slang om door een rokerige kamer te navigeren.

Stripelight flashlight

Unieke identity en site

  • Websites
  • Industrie
  • Campagnes
  • Industrie
Een vrouw houdt zelfverzekerd een 'Ik snap het'-cirkel vast met een vinkje, aangeboden door ABF.

ABF

Campagnes. Got it!

  • Campagnes
  • Industrie
  • Websites
  • Industrie
Op een tablet is een rode landbouwmachine te zien op een website, met wazige machines op de achtergrond.

Peeters Group

Gamechanger in landbouw

  • Websites
  • Industrie
More