CarCollect
Automotive next-level
- Branding
- Websites
- Automotive
- Zakelijke dienstverlening
Een digitaal platform voor de leerling van de toekomst
Het Jan Tinbergen College (JTC) is al jaren een begrip in Roosendaal. Een moderne school waar kennis en ontwikkeling centraal staan. Waar digitalisering een steeds grotere rol speelt. De ambitie? Een nieuwe website die niet alleen informeert, maar ook inspireert en aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep. Gericht op de leerling van de toekomst, maar een website die ook ouders en medewerkers moeiteloos hun weg laat vinden.
We ontwikkelden een toekomstgericht platform dat voelt als een digitaal verlengstuk van de school. Alle informatie handig op een plek, met integratie van de elektronische leeromgeving en software Magister. De funnel is zo opgebouwd dat je direct vanuit jouw behoefte en rol naar de juiste informatie kunt komen. Zo vind je razendsnel wat je zoek, iets wat bij deze doelgroep cruciaal is. Jongeren denken niet in hoofdmenu’s en uitgebreid zoeken, die willen iets snel zien, snappen en voelen. Daar hebben we dit platform dan ook volledig op ingericht.
Onder de motorkap hebben we een krachtig custom design ontwikkeld binnen WordPress waarmee het JTC-team volledig zelf de controle heeft over de content en website. Nieuwe initiatieven of nieuws te melden? Binnen no-time staat het live. Pagina’s uitbreiden of de indeling wijzigen? Geen development-team nodig. Zo heeft JTC een platform wat kan meebewegen en volledig zelf uit te breiden is, schaalbaar en modulair.
Wat dit project extra speciaal maakt is de regionale verbinding. Het JTC is diepgeworteld in Roosendaal, net als wij. Ondanks onze landelijke projecten en impact, blijven we hard werken aan de lokale verbinding en betrokkenheid. Een bijzondere extra lading in de samenwerking, om zo de toekomst van Roosendaal een beter platform te bieden. De school staat nu sterker in haar verhaal en platform. Dat er maar veel nieuw talent geboren mag worden.
Na mijn deelname voelde ik ongekende kracht én rust. Ik gun dit iedereen.
“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.
Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.