Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Non Profit
  • Branding
  • Websites

Jan Tinbergen College (JTC)

Een digitaal platform voor de leerling van de toekomst

Drie studenten zitten in de klas aan een tafel te kletsen; één student zit achter een laptop.
Langharige student lacht terwijl hij in de klas een laptop gebruikt.

Samen met Jan Tinbergen College de toekomst creëren

Het Jan Tinbergen College (JTC) is al jaren een begrip in Roosendaal. Een moderne school waar kennis en ontwikkeling centraal staan. Waar digitalisering een steeds grotere rol speelt. De ambitie? Een nieuwe website die niet alleen informeert, maar ook inspireert en aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep. Gericht op de leerling van de toekomst, maar een website die ook ouders en medewerkers moeiteloos hun weg laat vinden.

Slimme personalisatie, optimaal gebruiksgemak

We ontwikkelden een toekomstgericht platform dat voelt als een digitaal verlengstuk van de school. Alle informatie handig op een plek, met integratie van de elektronische leeromgeving en software Magister. De funnel is zo opgebouwd dat je direct vanuit jouw behoefte en rol naar de juiste informatie kunt komen. Zo vind je razendsnel wat je zoek, iets wat bij deze doelgroep cruciaal is. Jongeren denken niet in hoofdmenu’s en uitgebreid zoeken, die willen iets snel zien, snappen en voelen. Daar hebben we dit platform dan ook volledig op ingericht.

Niet meer afhankelijk van development

Onder de motorkap hebben we een krachtig custom design ontwikkeld binnen WordPress waarmee het JTC-team volledig zelf de controle heeft over de content en website. Nieuwe initiatieven of nieuws te melden? Binnen no-time staat het live. Pagina’s uitbreiden of de indeling wijzigen? Geen development-team nodig. Zo heeft JTC een platform wat kan meebewegen en volledig zelf uit te breiden is, schaalbaar en modulair.

Smartphone toont fietsgroep met Nederlandse tekst over eerste schooldag.
Telefoon toont een website met twee mensen die onder bomen lopen: "Samen je toekomst creëren.
Blauwe Nederlandse FAQ-pagina op smartphone met iconen.

Regionale verbinding als uitgangspunt

Wat dit project extra speciaal maakt is de regionale verbinding. Het JTC is diepgeworteld in Roosendaal, net als wij. Ondanks onze landelijke projecten en impact, blijven we hard werken aan de lokale verbinding en betrokkenheid. Een bijzondere extra lading in de samenwerking, om zo de toekomst van Roosendaal een beter platform te bieden. De school staat nu sterker in haar verhaal en platform. Dat er maar veel nieuw talent geboren mag worden.

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Websites
  • Non Profit
Straatbeeld: Op het reclamebord staat "Breda wordt grijzer. Leve Breda!" met een wazige kerk op de achtergrond.

Gemeente Breda

Hét senioren platform

  • Websites
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit

What our clients say

Na mijn deelname voelde ik ongekende kracht én rust. Ik gun dit iedereen.

Een man met een baard en een donkere coltrui glimlacht tegen een lichte achtergrond.

Wouter Koen

Business director, Every day

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

More