Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Non Profit
  • Websites

Stichting OpenDoorOpstaan en Doorgaan

Jongeren zijn geen problemen. Het zijn talenten. Talent kan worden achterhaalt en kan mooi tot zijn recht komen. Stichting OpenDoor helpt jongeren hun plek te vinden in de maatschappij. Dit alles op een verbindende, deskundige, vrijdenkende en onbevooroordeelde manier.

Koptelefoon op, rood verlichte cabine: de creatieve essentie van Stichting OpenDoor komt tot leven.
Vage zwarte en levendige rode kleurverlopen weerspiegelen de innovatieve kunststijl van Stichting OpenDoor.
5Begeleidende stappen
+100Kjongeren geholpen
22Verschillende talen

Een design met een open uitstraling

Stichting OpenDoor wenst een platform waar jongeren zich veilig voelen om hulp te vragen, eerlijk te kunnen zijn en gemotiveerd raken om zichzelf verder te ontwikkelen. Het platform heeft een design nodig wat openheid en vertrouwen uitstraalt. Daarnaast moet het duidelijk zijn wat de werkwijze van OpenDoor is. De uitnodigende en open uitstraling van het platform is een pré, het moet duidelijk zijn voor de jongeren hoe zij zo snel mogelijk begeleiding kunnen krijgen waar nodig.

Overtuigen tot actie

De jongeren moeten zich aangesproken voelen door de website, ze moeten op een speelse manier getriggerd worden met verschillende kleuren en vormen met het doel dat zij overgaan tot actie. OpenDoor zet vervolgens allerlei activiteiten in om jongeren te helpen in hun ontwikkeling. Activiteiten als sport en muziek, maar ook verschillende therapievormen. Denk hierbij aan gedragsspellen, paardrijden, persoonlijkheidsonderzoeken en agressie regulatie training. Welke activiteit het beste past zal duidelijk worden na 5 stappen.

Op een smartphone worden cirkelvormige afbeeldingen met het label Talent & Professional weergegeven, met daarop personen van Stichting OpenDoor.
Op een smartphone wordt een vacature voor Onderwijsassistent bij Stichting OpenDoor getoond, met de locatie en openingstijden in het Nederlands.
Een slanke telefoon toont een afbeelding: twee mensen die elkaar een vuistje geven, met daaronder de Nederlandse tekst van Stichting OpenDoor.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Websites
  • Non Profit
Straatbeeld: Op het reclamebord staat "Breda wordt grijzer. Leve Breda!" met een wazige kerk op de achtergrond.

Gemeente Breda

Hét senioren platform

  • Websites
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
More