Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites

CarCollectAll-in-one automotive platform

Voor deze innovatieve speler mochten wij de merkstrategie, het merkverhaal, de brandmovie en het webdesign ontwikkelen.

Man in een lichtblauw shirt die een tablet gebruikt in een geparkeerde auto, met bomen zichtbaar door het raam.
Chauffeur in een lichtblauw shirt gebruikt een tablet terwijl hij in de auto zit.
40.000transacties in 2021
8landen actief
4.000bedrijven aangesloten

Changing the automotive industry

CarCollect wil al sinds 2010 de traditionele auto-industrie innoveren. Het online verhandelen van voertuigen eenvoudiger, sneller en winstgevender maken. Dat is waar ze voor gaan met een alles-in-één automotive platform. Ze hebben de ambitie het grootste automotive netwerk van de wereld te worden. Voor deze ambitieuze techspeler werden we ingeschakeld om het merk aan te scherpen en verder te ontwikkelen met o.a. een nieuwe brandstory, brandmovie en webdesign.

Een nieuwe brandstory en brandmovie

Uit verschillende interactieve, strategische sessies met het projectteam zijn we tot een herpositionering van het merk gekomen. Aan de hand van de Every Day brandbase komen we samen stap voor stap tot de kern van CarCollect: de merkessentie. Deze merkessentie was het vetrekpunt voor de ontwikkeling van het nieuwe verhaal van CarCollect.

En hoe kan je dit nieuwe merkverhaal nou beter vertellen dan via een brandmovie? Samen onze partners Wars & This Is Us ontwikkelden we een ijzersterke brandmovie welke we natuurlijk hebben gelanceerd op de grote schermen van C-Cinema.

Van een sterk merk naar een sterk platform

Met een groot team van interne engineers voor de eigen software heeft CarCollect alle technische kennis in huis om zware techniek te ontwikkelen. Echter is het ontwikkelen van een uniek, gebruiksvriendelijk webdesign een heel ander verhaal. Daar kan het team van online designers van Every Day juist wel wat mee.

Vanuit het functioneel ontwerp en de wireframes gingen de UI/UX designers aan de slag. Met gebruiksvriendelijkheid, conversie en beleving als uitgangspunten is er een volledig nieuw webdesign ontwikkeld wat aansluit bij de nieuwe propositie van CarCollect. De engineers van CarCollect hebben dit vervolgens weer gebouwd. Een mooi voorbeeld van een goede onderlinge samenwerking met een mooi resultaat!

Op de telefoon wordt de CarCollect-app weergegeven: een man in een auto en een knop 'Start nu gratis'.
Op de smartphone wordt het CarCollect-dashboard weergegeven, met een aanmeldknop en hoogtepunten van de community.
Op een smartphone wordt de webpagina van CarCollect weergegeven, met daarop het team, de kernwaarden en een opvallend silhouet.

CarCollect x Every Day - Driven by ambition

Een aangescherpte merkstrategie en merkverhaal wat de basis was voor een hele toffe brandmovie, met een doorvertaling naar het webdesign. Dit zijn de projecten waar wij blij van worden. Het resultaat van een ambitieus team van specialisten wat samen is gekomen om CarCollect naar het volgende niveau te brengen. Vanuit een prettige samenwerking samen tot een resultaat gekomen vanuit waar deze innovatieve speler vol door kan bouwen op zijn missie: het veranderen van de traditionele automotive industrie!

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Automotive
Een man zit in de auto en vult met behulp van Car Collect op zijn tablet nauwkeurig een digitaal formulier in.

Car Collect

Gamechanger in automotive

  • Branding
  • Automotive
  • Campagnes
  • Automotive
Twee mannen lopen over een drukke parkeerplaats en praten onder een bewolkte lucht.

Automotions

Campagnes in automotive

  • Campagnes
  • Automotive
More