Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitment
  • Websites

Modoccarrièremaker

Practice what you preach. Dat is de succesfactor van Modoc. Deze carrièremaker van West-Brabant en Zeeland wil inspireren, verbinden en impact maken. Dat kunnen ze nu nog meer doen dankzij de re-branding, beeldtaal en het gloednieuwe platform wat we samen met het projectteam hebben ontwikkeld.

Een vrouw met bruin haar zingt in een microfoon in een gezellige kamer vol planten.
Een vrouw in een beige blouse spreekt in een microfoon aan een tafel, met weelderige groene planten achter haar.
21%Meer winstgevend door betrokken
medewerkers dankzij Modoc
16Team van professionals
op 2 locaties
86Professionals per jaar die ervaren
wat werkgeluk bij Modoc is

Bij Modoc kijken ze naar wat jij écht nodig hebt

Modoc is er voor werkgevers en werknemers en investeert veel tijd en energie in het echt leren kennen van mensen. Alleen dan kunnen ze de juiste verbinding maken en duurzame relaties opbouwen. Hierbij staan de groeiambities centraal. Wil jij jezelf verder ontwikkelen of nieuwe inzichten verkrijgen in onderwerpen als aantrekkelijk werkgeverschap, onboarding en talentmanagement?

Ook dan kan je bij het inspirerende Modoc terecht met artikelen, webinars, podcast of online cursussen. Modoc groeit hard en er zijn ambities genoeg. Dus keken wij ook naar Modoc voor wat ze echt nodig hadden: een nieuwe merkstrategie, branding, beeldtaal en website.

Wij presenteren het nieuwe Modoc!

Op basis van verschillende strategische sessies zijn we tot de kern van het merk Modoc gekomen. Waarin is het anders dan alle anderen? Welke kernwaarden staan bij Modoc centraal? Wat is de merkessentie? Vanuit deze blauwdruk is het team aan de slag gegaan de ontwikkeling van verschillende conceptrichtingen voor het nieuwe Modoc.

Van logo tot pay-off, van kleuren tot vormgebruik. Het hele totaalpakket wordt aangepakt. Hier is een modern en warm merk uitgekomen wat volledig aansluit bij de kernwaarden, toekomstambities en doelgroepen.

Aantrekkelijk werkgeverschap vraagt om een aantrekkelijk platform

Dit mooie nieuwe merk verdiend natuurlijk een goed podium. Na de re-branding zijn we dan ook direct aan de slag gegaan met de ontwikkeling van een nieuw custom platform voor www.modoc.nl. Na de sessie voor het functioneel ontwerp is een maatwerk webdesign ontwikkeld waarbij conversie, beleving en gebruiksvriendelijkheid centraal staan.

De nieuwe website is vernieuwd en verbeterd. Het is een plek waar de synergie uit de dienstverlening van Modoc tot uiting komt. Het verbindt de mogelijkheden voor Modoc als dé talentmanager met een persoonlijk karakter. Zo kunnen ze inspireren vanuit hun ervaringen én natuurlijk (nieuwe) carrièrekansen delen.

Persoonlijk en onderscheidend in een krappe arbeidsmarkt.

Dat is wat Modoc doet en waar Every Day o.a. met de re-branding en het nieuwe platform voor heeft gezorgd. De arbeidsmarkt staat enorm onder druk. Dat vraagt om aanpassing en onderscheidend vermogen, vooral voor werkgevers, maar ook voor werknemers.

Employer branding en talentmanagement is belangrijker dan ooit. Modoc kan je hier bij helpen en Every Day zal Modoc blijven helpen als haar digitale partner deze ambities te vertalen naar de digitale marketing.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Recruitment
Persoon in wit overhemd die aan het bellen is en achter een laptop werkt, omringd door planten en houten lambrisering.

Labour Power Company

N1 in werving

  • Websites
  • Recruitment
  • Websites
  • Recruitment
Bouwvakker in een geel vest en helm, kijkt opzij.

Detalent

Online talent verbinden

  • Websites
  • Recruitment
More