Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Non Profit
  • Campagnes

Samen Aan De Bak!Communicatiecampagne

In opdracht van afvalinzameling – en reinigingsbedrijf Saver voor de gemeenten Roosendaal, Bergen op Zoom, Halderberge en Woensdrecht.

Man in gestreept shirt composteert plantaardig afval in een tuinbak onder een bladerrijke boom, wat de Samen Aan De Bak!-gedachte belichaamt.
Enthousiast kieperen ze het plantenafval van een metalen bak naar een grote zwarte composthoop voor Samen Aan De Bak!.
800KWebsite bezoekers
in 24 maanden
400KBereik via social
media kanalen
2.5KDeelnames
aan afval Quiz

Activerende campagne voor gedragsverandering

De doelstelling van het initiatief was vanaf moment 1 helder. Met een aansprekende en vernieuwende communicatiecampagne verschillende doelgroepen bereiken en activeren om aan de slag te gaan met het (nog) beter scheiden van (rest)afval.

Met als hoofddoel de landelijke VANG-doelstelling: van 250 kilo naar 100 kilo restafval per inwoner per jaar. Every Day is na een pitchtraject unaniem verkozen als de strategische – en uitvoerende partner voor deze communicatiecampagne.

Iedereen aan de (afval)bak!

Iedereen heeft zijn eigen motivaties en weerstanden bij het thema afval scheiden. Een belangrijk vertrekpunt voor deze campagne was dan ook een creatief concept vanuit waar we verschillende motivaties van verschillende doelgroepen kunnen belichten.

Voor de een is dit het financiële voordeel. Voor de ander juist de toekomst of een beter milieu. Wat de motivatie ook is, elke inwoner moet geactiveerd worden om aan de slag te gaan. Het doel bereik je niet alleen, dat doen we samen. En zo werd het concept samen aan de bak geboren.

Strategisch fundament op basis van gedragsverandering

De campagne is veel meer dan een concept. Het strategisch fundament is essentieel voor het bereiken van doelstellingen. De strategie van deze campagne is verweven met het proces van gedragsverandering. Het gedrag van de bewoners moet beïnvloed en positief veranderd worden.

Samen met gedragswetenschappers is er een model ontwikkeld wat dient als strategisch fundament.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
Een speelse sneeuwbol met bergen, glijbanen, bomen en een lasershow in groen en rood.

Playdôme

Sport & Leisure

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Websites
  • Non Profit
Straatbeeld: Op het reclamebord staat "Breda wordt grijzer. Leve Breda!" met een wazige kerk op de achtergrond.

Gemeente Breda

Hét senioren platform

  • Websites
  • Non Profit
More