Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Non Profit
  • Campagnes

Roosendaal CitymarketingSamen de stad op de kaart zetten

Het versterken van het imago van Roosendaal als stad om in te wonen, werken, studeren en recreëren. Het merk Roosendaal en het verhaal van deze stad nog beter te (laten) vertellen en in beeld te brengen.

Luchtfoto van zonsondergang: windturbines staan verspreid over landelijke velden, een rivier slingert door het landschap.
Luchtfoto van zonsondergang: een windturbine draait over vlak landbouwgebied, doorsneden door kronkelende waterkanalen.
+10KWeergaven van merkfilm in
1 maand
16,7%Conversiepercentage
zomercampagne
2,5Min. sessieduur dankzij gebruik
van video

Roosendaal maakt het bereikbaar

Roosendaal is een stad met een dorps karakter. Een stad die altijd in ontwikkeling is, en waar je de kans krijgt om te groeien. Een stad voor iedereen. In Roosendaal en omliggende dorpen in de gemeente is altijd wat te beleven.

Om dit te laten zien hebben wij in opdracht van Roosendaal Citymarketing verschillende campagnes ontwikkeld, om de stad en de gemeente te herpositioneren.

“Met een slimme campagnestrategie kunnen we ambitieuze doelen voor onze stad bereiken!”

Roosendaal is een ondernemende stad in het hart van West-Brabant, praktisch en op korte afstand gelegen tussen wereldsteden als Rotterdam en Antwerpen.

De stad en omliggende dorpen bieden voor bewoners, bezoekers, bedrijven en opkomend talent dé plek om starten of om door te groeien. En dat laten we zien in 4 verschillende films. Door middel van een overkoepelende campagnestrategie volgens het HERO – HUB – HYGIENE principe, zorgen we ervoor dat iedere doelgroep gericht wordt aangesproken in iedere fase van de campagne.

Zwoele zomerdagen in Roosendaal

In de zomer staat Roosendaal in bloei, en dat laten we graag aan iedereen zien. Om te laten zien wat er allemaal te beleven is in de stad en de omliggende dorpen hebben we campagne ingericht, gefocust op 3 verschillende thema’s: lokaal genieten, ontdek de natuur en op avontuur.

De campagne is zowel offline als online te zien geweest, dankzij de ontwikkeling van verschillende posters en een unieke website, waar alle activiteiten op samen komen. En dat heeft tot een mooi resultaat geleid. In een looptijd van 2 maanden heeft de campagne website meer dan 10.000 unieke bezoekers en een doelconversieratio van 16,7% gehaald.

What our clients say

‘’Wij werken nauw samen met Every Day voor onze marketing activiteiten. Wij zien hen als een prettige sparringpartner, die ons helpt met het verder ontwikkelen van branding, strategie en campagnes. ‘’

Zwart-witfoto: een lachende vrouw met golvend haar draagt een blazer tegen een geometrische achtergrond.

Sandra Versteegen

Directrice, Roosendaal Citymarketing

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
Een speelse sneeuwbol met bergen, glijbanen, bomen en een lasershow in groen en rood.

Playdôme

Sport & Leisure

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Websites
  • Non Profit
Straatbeeld: Op het reclamebord staat "Breda wordt grijzer. Leve Breda!" met een wazige kerk op de achtergrond.

Gemeente Breda

Hét senioren platform

  • Websites
  • Non Profit
More