Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Sport & Leisure
  • Campagnes

PlaydômeUniek entertainment center

Een dagje weg was nog nooit zo leuk. En dat zien we terug dankzij een ijzersterke merkpositionering en 360º doorvertaling van het concept.

Een eigenzinnige opstelling: minigolf, curling en bowlingkegels omgeven door hertenkoppen en stoelen op ronde platforms.
Een surrealistische mix: curlingstenen, bowlingkegels, een eethoek, een boogschietschijf bij een waterval en bomen.
250+Aanmeldingen
eerste week
360ºDoorvertaling
van het merk
12.1%Conversiepercentage

Roosendaal was nog nooit zo leuk

Bij Playdôme staat samen spelen centraal. Met de opening van het nieuwe family entertainment center in augustus 2021 op het Leisure Park Roosendaal, was een dagje weg nog nooit zo leuk. Om te laten zien dat je een dagje weg niet mag missen bij Playdôme, hebben we op basis van een nieuwe merkstrategie een concept neergezet wat ‘spelen’ ademt.

Playdôme steekt klassieke activiteiten in een nieuw jasje. Bij deze innovatieve speler in het speelveld van entertainment hoort dus ook een concept wat alle verwachtingen overtreft. Daarom hebben we de handen ineengeslagen met Peek Creative Studios en een concept ontwikkeld, waarin het innovatieve en speelse karakter van Playdôme weerspiegeld wordt.

Slim campagne voeren

Voor de opening in augustus 2021, willen we laten zien wie Playdôme is. Hiervoor hebben we een gefaseerde lanceringscampagne ontwikkeld.

Door in te spelen op het FOMO-effect en de doelgroep te triggeren, bestond de eerste fase uit een teasercampagne. De teaser werd ingezet voor het verzamelen van leads en buzz creëren rondom Playdôme. Uiteindelijk zorgde dit in de eerste week van de lancering al voor meer dan 250 aanmeldingen van nieuwsgierige fans.

Nederlandse advertentie toont bowling- en funcenter op smartphonescherm.
Telefoonscherm toont een besneeuwde hutglobe. Tekst: "Time to Play" met "Early Bird Tickets"-knop.
Bijl slaat met hout op smartphonescherm.

Data driven & ready to play

Om de verzamelde leads over te laten gaan op de aankoop van de pre-sale tickets, was e-mail marketing automation een onmisbaar middel. Via e-mail werden de leads doorgestuurd naar de custom coded website, waarbij parallax scrolling en animaties de speelse uitstraling geven die past bij het nieuwe concept van Playdôme.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
More