Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Industrie
  • Campagnes

ABFGot it!

Internationale topspeler met wereldwijde klanten en meer dan 8.000.000+ lagers en elektromotoren op voorraad.

Een rode heftruck manoeuvreert vakkundig langs een ABF-medewerker tussen de hoge productplanken in het magazijn.
Hoge schappen met ABF-logobanners tonen trots elektromotoren en lagers in het gangpad van het magazijn.
8+Miljoen producten
op voorraad
7Talige webshop &
campagnes
20+Online campagnes

De grootste voorraad wereldwijd. Got it.

ABF Bearings & ABF Motors heeft een van ’s werelds meest uitgebreide voorraad in elektromotoren, lagers en gerelateerde onderdelen. Van de topmerken tot aan kwalitatieve alternatieven. Een webshop waarmee de voorraad altijd online te bereiken is. Voor klanten wereldwijd met een klantenservice die je verder kan helpen in het Engels, Nederlands, Duits, Frans, Spaans, Italiaans en Pools.Every Day & ABF Bearings.

Every Day & ABF Bearings

ABF heeft een eigen marketingafdeling met diverse specialisten in huis. De expertises die niet in huis zijn worden met partners opgepakt. Every Day is partner voor (online) design en het creëren en uitrollen van campagnes. Het merk probeert continu relevant te blijven door continu campagnes te ontwikkelen rondom allerlei thema’s.

Relevant en consistent in alle touchpoints

Door inzet van een  vaste middelenmix per campagne creëren we een consistente mix van touchpoints met de doelgroep van ABF. Zo gebruiken we webshopbanners, nieuwsbrieven, e-mailbanners, socials en flyers voor iedere campagne. Buiten de juiste mix bepalen we de juiste boodschap. Want relevantie is de sleutel. Zo communiceren we over nieuwe functionaliteiten, aangepaste openingstijden, maar ook over actualiteiten, feestdagen en grappige inhakers. Als het maar relevant is.

Campagne voeren op internationaal niveau

De wereldwijde klantengroep van ABF brengt een interessante uitdaging met zich mee. Namelijk het campagne voeren in 7 verschillende talen via een diverse middelenmix per land. Dat betekent rekening houden met taal – en cultuurverschillen. Maar ook met een duidelijke boodschap en consistentie. ABF acteert op corporate internationaal niveau. Dat brengt guidelines met zich mee die wij ten alle tijden willen bewaren.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
Een speelse sneeuwbol met bergen, glijbanen, bomen en een lasershow in groen en rood.

Playdôme

Sport & Leisure

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Websites
  • Industrie
Twee gemaskerde brandweermannen in helmen gebruiken zaklampen en een slang om door een rokerige kamer te navigeren.

Stripelight flashlight

Unieke identity en site

  • Websites
  • Industrie
  • Websites
  • Industrie
Op een tablet is een rode landbouwmachine te zien op een website, met wazige machines op de achtergrond.

Peeters Group

Gamechanger in landbouw

  • Websites
  • Industrie
More