Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Vastgoed
  • Campagnes

Bouwbedrijf VrolijkBouwen aan de wereld van morgen.

Een bouwgigant, gericht op utiliteitsbouw, in een sterk veranderde markt. In de bouwsector met stevige concurrentie weten ze telkens weer te groeien. En daar hebben ze natuurlijk goed personeel bij nodig!

Het strakke glazen kantoor van Bouwbedrijf Vrolijk weerspiegelt de heldere hemel op de moderne gevel.
Twee bouwbedrijf Vrolijk-werknemers met veiligheidshelmen en vesten bekijken blauwdrukken op een bouwplaats.
+3KBezoekers per maand
55Sollicitaties via
'werken bij' platform
7Plaatsingen

Een andere aanpak

Bouwbedrijf Vrolijk is een veelzijdig bouwbedrijf. Het kenmerkt zich door de veelzijdigheid van projecten waarbij het idee van de klant prioriteit heeft. Elk initiatief is dan ook in goede handen bij de experts die veel kennis in huis hebben. Maar om deze kwaliteiten in de toekomst te behouden, roept het vraagstuk personeelswerving om een andere aanpak.

Functioneel, maar vooral emotioneel

Het merendeel van de bedrijven in de bouwsector legt in de communicatie vooral de nadruk op de eindoplossing. Het resultaat. Het project. De service. De looptijd. Allemaal niet onbelangrijk. Maar ook niet echt onderscheidend. Geen reden om er te gaan werken.

Om Bouwbedrijf Vrolijk een unieke positionering op de markt te geven is de personeelswervingscampagne ontwikkeld vanuit emotionele waarden. Mooie projecten vind je in de bouwsector bij veel werkgevers, maar werken bij Vrolijk; daar word je echt vrolijk van.

Uniek 'werken bij' platform

Het nieuwe ‘werken bij’ platform is naast de online spil van de campagne, een verlengstuk geworden voor de HR afdeling van Bouwbedrijf Vrolijk. Zij kunnen dit platform als online tool  inzetten voor het werven van personeel, nu en in de toekomst. Een platform voorzien van laagdrempelige CTA’s en waar elke bezoeker volledig wordt doorgemeten. Talent werven vraagt om een andere benadering en dus ook een andere website.

Doelgericht campagne voeren

Na de ontwikkeling van het maatwerk ‘werken bij’ platform zijn we uiteraard snel overgegaan tot actie. We ontwikkelden een emotionele, persoonlijke campagne en deden onderzoek naar een slimme inzet van kanalen. Vakmensen in de technische sector zijn lastig te vinden. Zichtbaarheid, herkenbaarheid en een goede middelenmix is de sleutel geweest tot succes.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
Een speelse sneeuwbol met bergen, glijbanen, bomen en een lasershow in groen en rood.

Playdôme

Sport & Leisure

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Branding
  • Websites
  • Vastgoed
Laptop met daarop een website met een bouwvakker en de tekst: "Wij creëren.

Concrete Valley

Multi-site omgeving

  • Branding
  • Websites
  • Vastgoed
  • Websites
  • Vastgoed
Regenachtige straat, strakke CS Wonen-gebouwen. Bomen en parasols kleuren de grijze middag.

CS Wonen

45% Stijging online

  • Websites
  • Vastgoed
More