Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Industrie
  • Campagnes

LUMINAIDPartnership sinds 2018

Professionalisering van het merk, het platform en de digitale marketing. Luminaid innoveert continu met haar producten en doelgroepen.

Een gele robotarm met licht gloeit in het donker.
Robotarm in het donker grijpt een rechthoek vast met een heldere horizontale lijn.
2.573Website bezoekers per maand
73%B2B verkeer via desktop
750KBereik via LinkedIn campagnes

Digitaal partnership voor strategie, merk, platformen en digitale marketing.

Luminaid is dé innovator van de perfecte lichtbeleving. Met haar unieke producten brengen ze via adviseurs, installateurs, lichtexperts en eindgebruikers industriële lichtbeleving naar het volgende niveau. Hierbij staat productbeleving en klantervaring centraal.

Luminaid gelooft in het perfecte licht om mee te werken. Dit is rustig lijnlicht zonder onderbrekingen, wat de komende jaren de nieuwe standaard gaat worden voor een geweldige lichtbeleving.

Als innovator zochten ze een partner voor al hun digitale wensen. Als sinds 2018 zijn Luminaid en Every Day partners, en hebben wij al veel projecten samen mogen uitvoeren.

Wij presenteren het nieuwe LUMINAID

De uitdaging: professionalisering van het merk, het platform en de digitale marketing. Luminaid innoveert continu met haar producten en doelgroepen. Het werd tijd om die lijn door te trekken naar het merk, platform en de campagnes.

Voor Luminaid hebben wij de website ontworpen en ontwikkeld. Hierbij is gekozen voor een minimalistisch design waar het product echt tot zijn recht komt, en de lichtbalken centraal staan.

De strategie uitgelicht

Naast webdevelopment is ook de digitale strategie ontwikkeld voor DATALUX en FLORALUX, dit zijn de twee hoofdproducten van Luminaid. DATALUX is dé standaard voor industriële lijnverlichting, waar de FLORALUX met hoge, efficiënte groeiverlichting ideaal is voor in de horticulture.

Voor elk product hebben wij in 10 stappen uitgelicht wat de online doelstellingen zijn, welke KPI’s gekozen zijn, en hebben wij met buyer persona’s, de customer journey en online potentie een advies én voorstel opgesteld.

Rebranding voor Luminaid

Met de lancering van een nieuwe lijn uit de DATALUX-serie mochten wij ook de rebranding van Luminaid oppakken. Zo werd de DATALUX.NEXTGEN – het nieuwe platform voor industriële lijnverlichting – gelanceerd in combinatie met nieuwe branding.

Zo hebben wij een nieuw logo ontworpen, hebben wij de huisstijl aangepast met een nieuw lettertype en kleurenschema. Ook heeft de website een redesign gehad.

Op deze manier worden de verlichtende technieken van Luminaid toegankelijk gepresenteerd, en kan er per industrie ontdekt worden welke lijnverlichting het beste past.

Deze cases zullen we binnenkort updaten & presenteren.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
Een speelse sneeuwbol met bergen, glijbanen, bomen en een lasershow in groen en rood.

Playdôme

Sport & Leisure

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
  • Campagnes
  • Non Profit
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Websites
  • Industrie
Twee gemaskerde brandweermannen in helmen gebruiken zaklampen en een slang om door een rokerige kamer te navigeren.

Stripelight flashlight

Unieke identity en site

  • Websites
  • Industrie
  • Campagnes
  • Industrie
Een vrouw houdt zelfverzekerd een 'Ik snap het'-cirkel vast met een vinkje, aangeboden door ABF.

ABF

Campagnes. Got it!

  • Campagnes
  • Industrie
  • Websites
  • Industrie
Op een tablet is een rode landbouwmachine te zien op een website, met wazige machines op de achtergrond.

Peeters Group

Gamechanger in landbouw

  • Websites
  • Industrie
More