Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Food & Beverage
  • E-Commerce

Les bulles enchantéesExcellent Wines

Van wijn als pure hobby en passie tot leverancier van kwaliteitswijnen bij de Librije.

Een Rhotic wijnfles in een houten kistje met boekje straalt de charme van "Les bulles enchantées" uit op een donkere ondergrond.
Een fles RHODT-wijn staat in een open houten kist en weerspiegelt de charme van "Les bulles enchantées" tegen een zachte, wazige achtergrond.
14%Gaat over tot bestelling
72%Terugkerende klanten
254Bezoekers per maand

Geïnspireerd door ambacht, passie en vakmanschap

Goede wijn is ambacht. De lange familie tradities, authentieke wijnen met respect voor de natuur en het anticiperen op haar grillen. Les Bulles Echantées raakte geïnspireerd door de passie van wijnboeren voor hun vak. Combineer dat met de smaakvolle magie van de Rodez Champagne en de connectie met de Franse wijnboer Eric Rodez en je hebt een prachtig vertrekpunt voor een bijzondere wijnhandel in Nederland.

Kwaliteit verdiend een goed podium

Les Bulles Enchantées gelooft in de kwaliteit van wijn. De inhoudt telt. De aantallen minder. Niet de kwantiteit maar de kwaliteit met respect voor de natuur. Vanuit een gedeelde visie met Eric Rodez (ingénieur oenologue). Na een lange periode van offline handel door het groeiende netwerk werd het tijd voor de volgende stap. Een webshop waar Les Bulles Enchantées haar unieke kwaliteitswijnen kon presenteren aan het grotere publiek. Maar vooral ook om het een stuk gemakkelijker te maken (voor zowel hen zelf als de klant).

De charme van wijn vertalen naar online

Dat was voor ons de uitdaging. Een webshop waarbij zowel de beleving als de gebruiksvriendelijkheid een grote rol speelt. Vanuit een mobile first gedachte is het e-commerce platform voor Les Bulles Enchantées stap voor stap ontwikkeld. Na lancering zijn we natuurlijk nog lang niet klaar. We blijven analyseren en optimaliseren, maar gaan ook aan de slag met smaakvolle online campagnes!

 

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • E-Commerce
  • Platforms
In een donkere bioscoop kijken een vrouw en een kind naar het scherm, terwijl er popcorn om hen heen dwarrelt.

C-Cinema

Bioscoop platform

  • E-Commerce
  • Platforms
  • E-Commerce
  • Food & Beverage
Twee mensen genieten van het moment buiten, met een fris Jubelbiertje in de hand, genietend van de rust en het samenzijn.

Jubel Beer

Beer done differently

  • E-Commerce
  • Food & Beverage
  • E-Commerce
  • Detailhandel
Smartphone toont de online winkelpagina van Wrapgear.nl met aanbiedingen van diverse fitnessapparatuur.

Wrapgear.nl

Shop voor wrap-tools

  • E-Commerce
  • Detailhandel
  • Websites
  • Food & Beverage
Op een houten tafel staat een verfrissende G&T, gecombineerd met tonic en premium flessen GinnekenGin.com gin.

GinnekenGin.com

Gin one-pager

  • Websites
  • Food & Beverage
  • Branding
  • Food & Beverage
Collage: barman schenkt drankjes in en presenteert producten.

Let’s Toost

Exclusieve drank webshop

  • Branding
  • Food & Beverage
More