Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Food & Beverage
  • E-Commerce

Jubel BeerBeer done differently

Van 2 vrienden uit Londen met een idee naar de winnaars van de World Beer Awards in 2 jaar tijd. Een biermerk dat het net even anders wil doen vraagt om een net even andere website.

Lekker chillen op het strand bij zonsondergang met een Jubel biertje en genieten van de prachtige sterrenhemel.
Een hand houdt een perzikkleurig Jubelbier met een oranje-wit etiket vast, dat buiten in de zon ligt te zonnen.
600Verkooppunten in
4 landen
+20KVolgers op
online kanalen
#1Winnaar
World Beer Awards

De start van Jubel Beer, 2 vrienden met een leuk idee

Zo simpel is het begonnen. Op de skipiste in de Alpen kwamen ze op het idee om een biertje te gaan brouwen wat de smaak van abrikozen en bier samenbrengt.

Daar hadden ze zelf zin in, maar je kon het nergens bestellen. Stoppen met de kantoorbaan en een nieuw bier brouwen wat nog niet bestaat. Zo gezegd, zo gedaan.

Op een smartphone verschijnt de webpagina van Jubel Beer met het Peach-etiket en het intrigerende verhaal over de oorsprong van het merk in de Alpen.
Op een smartphone staat Jubel Beer afgebeeld met de gestroomlijnde slogan: "Het bier waar we naar verlangden, maar dat niemand brouwde.
Bekijk op een smartphone de verhaalvideo van Jubel Beer, waarin elke slok avontuur en verfrissing perfect combineert.

A website done differently

Een uniek verhaal als dat van Jubel Beer vraagt om een unieke website. Het verhaal en de beleving die Jubel Beer via alle kanalen wil overbrengen moet samenkomen in de website.

En daar hebben ze Every Day voor ingeschakeld. De conversie is ondergeschikt, want bier is emotie. Dit verhaal is een jongensboek vol kleur en beweging. De website dus ook.

Bierpioniers op avontuur

Jubel Beer is opgericht door twee absolute bierpioniers die de droom achterna zijn gegaan. En dat avontuur is nog lang niet klaar. In 2017 zijn ze begonnen.

Nog geen 2 jaar later is Jubel Beer met 3 verschillende soorten bier in meer dan 4 landen en bij minimaal 600 verkooppunten te koop. Als kers op de taart in 2018 de winnaar van de World Beer Awards in Engeland. En dat maakt ons natuurlijk best een beetje trots.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • E-Commerce
  • Platforms
In een donkere bioscoop kijken een vrouw en een kind naar het scherm, terwijl er popcorn om hen heen dwarrelt.

C-Cinema

Bioscoop platform

  • E-Commerce
  • Platforms
  • E-Commerce
  • Detailhandel
Smartphone toont de online winkelpagina van Wrapgear.nl met aanbiedingen van diverse fitnessapparatuur.

Wrapgear.nl

Shop voor wrap-tools

  • E-Commerce
  • Detailhandel
  • Websites
  • Food & Beverage
Op een houten tafel staat een verfrissende G&T, gecombineerd met tonic en premium flessen GinnekenGin.com gin.

GinnekenGin.com

Gin one-pager

  • Websites
  • Food & Beverage
  • Branding
  • Food & Beverage
Collage: barman schenkt drankjes in en presenteert producten.

Let’s Toost

Exclusieve drank webshop

  • Branding
  • Food & Beverage
More