Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Detailhandel
  • Online Marketing

NewstyleStructurele online marketing

NewStyle is een kledingwinkel in Roosendaal en Breda met een webshop. In de webshop vind je vele topmerken en de laatste trends op het gebied van fashion, voor zowel dames en heren.

Een vrouw in een beige jas en een rood shirt staat voor een bakstenen gebouw met een leien dak en kijkt opzij.
Een vrouw in een beige jas en een rood shirt staat bij een hek, met achter haar een bakstenen gebouw.
206%stijging in opbrengsten Google
Ads
41%daling in CPA
180Kbereik via Instagram Ads

Onderscheidend zijn in een overvolle markt?

NewStyle is actief in de fashionbranche, dit is online een erg concurrerende branche, met veel aanbieders die dezelfde merken aanbieden. New Style wil naamsbekendheid genereren, doorgroeien en online doelen behalen. De uitdaging? Onderscheidend en zichtbaar zijn in een overvolle markt.

Beeldtaal die eruit springt en een goed strategisch fundament

Vanuit dit vraagstuk zijn we aan de slag gegaan met een doordachte campagnestrategie en nieuwe beeldtaal. Op basis van de campagnestrategie zijn we aan de slag gegaan met verschillende multi-channel campagnes rondom de productgroepen en doelgroepen. Daarnaast zijn we begonnen met de inrichting van verschillende Google Adwords campagnes op basis van een zoekwoordanalyse, de concurrentie en data van de klant. Op welke producten zit marge en welke niet? Ook is de Google Shopping feed geoptimaliseerd en zijn we Google Shopping campagnes gaan inrichten. Na de ontwikkeling zijn we ons direct gaan richten op het leukste onderdeel: resultaten halen en groeien!

Structurele zichtbaarheid en resultaat met campagnes

We zijn al meer dan 2 jaar de vaste online marketing partner van NewStyle. En de resultaten blijven groeien! Zo heeft Google Adwords in 2022 €38.823 opgeleverd, 206% meer dan in 2021. En de kosten per conversie zijn gedaald met 41%. Ze betalen dus 41% minder per bestelling dan in 2021.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Online Marketing
  • Campagnes
  • Food & Beverage
Handen voegen groenten toe aan zalm- en erwtenpuree en serveren het geheel met So Syncd flair op een strak wit bord.

Koppert Cress

Internationale groei en campagnes

  • Online Marketing
  • Campagnes
  • Food & Beverage
  • Online Marketing
  • Detailhandel
De laptop toont het analysedashboard van Mason Cosmetics met grafieken en tabellen over de omzet.

Mason Garments

Nothing beats insights

  • Online Marketing
  • Detailhandel
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • Campagnes
  • Detailhandel
Drie foto's: man in zwart pak en zonnebril, één in een auto, twee buiten.

Memphis Depay Clothing

Creative ads for MDC

  • Campagnes
  • Detailhandel
More