Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland

Real-time grip op je marketing-
en businessperformance.

Hoe presteert je campagne, welke kanalen converteren het best en wat is de echte ROI? Een slim data-dashboard geeft real-time inzicht, zodat je altijd de juiste beslissingen neemt. Van campagneresultaten voor marketeers tot impact op omzet en groei voor directie—alles in één overzicht.

Realtime insight and value for CMO, CEO and CFO

Niet kiezen op gevoel, maar op basis van data.
Bureauopstelling: Persoon analyseert datagrafieken op een computer, plant siert de plank.

Geen losse rapportages, maar een real time data-dashboard. Zo weet je direct wat werkt en waar je moet bijsturen.

Een data-dashboard centraliseert alle relevante KPI’s in een visueel overzicht. Geen losse Excel-sheets of verspreide rapportages meer, maar real-time inzicht in de cijfers die ertoe doen. We koppelen data uit tools zoals Google Analytics 4, Meta Ads, LinkedIn Ads en Google Search Console. Zo zie je direct welke campagnes winstgevend zijn en waar optimalisatie nodig is.

Voor businessdoeleinden integreren we data uit e-commerce platforms zoals Shopify en WooCommerce, CRM-systemen als HubSpot en Pipedrive, en zelfs financiële tools zoals Exact Online of Twinfield. Dit betekent dat je niet alleen ziet hoeveel verkeer een campagne oplevert, maar ook hoeveel daadwerkelijke omzet en winst daaruit voortkomt.

We proudly work with

Monochroom abstract met gelaagde geometrische vormen, dat doet denken aan een gestroomlijnde, gestileerde spaceshuttle.
Op de afbeelding staat "Claude" naast een zwart stervormig symbool.
Zwart PHP-logo met een bovenste boog op een witte achtergrond.
Zwart Node.js-logo met een zeshoek en strakke tekst op een witte achtergrond.
AWS-tekstlogo met daaronder een swoosh.
Meta-logo: zwart, met een gestileerd oneindigheidssymbool naast het woord "Meta.
Het opvallende zwarte logo van Shopify op een witte achtergrond.
Adobe-logo: een gestileerde "A" aan de linkerkant, gevolgd door het vetgedrukte zwarte "Adobe.
Het zwarte, hoekige ontwerp vormt een abstracte "V" op een witte achtergrond.
Monochroom abstract met gelaagde geometrische vormen, dat doet denken aan een gestroomlijnde, gestileerde spaceshuttle.
Op de afbeelding staat "Claude" naast een zwart stervormig symbool.
Zwart PHP-logo met een bovenste boog op een witte achtergrond.
Zwart Node.js-logo met een zeshoek en strakke tekst op een witte achtergrond.
AWS-tekstlogo met daaronder een swoosh.
Meta-logo: zwart, met een gestileerd oneindigheidssymbool naast het woord "Meta.
Het opvallende zwarte logo van Shopify op een witte achtergrond.
Adobe-logo: een gestileerde "A" aan de linkerkant, gevolgd door het vetgedrukte zwarte "Adobe.
Het zwarte, hoekige ontwerp vormt een abstracte "V" op een witte achtergrond.
Monochroom abstract met gelaagde geometrische vormen, dat doet denken aan een gestroomlijnde, gestileerde spaceshuttle.
Op de afbeelding staat "Claude" naast een zwart stervormig symbool.
Zwart PHP-logo met een bovenste boog op een witte achtergrond.
Zwart Node.js-logo met een zeshoek en strakke tekst op een witte achtergrond.
AWS-tekstlogo met daaronder een swoosh.
Meta-logo: zwart, met een gestileerd oneindigheidssymbool naast het woord "Meta.
Het opvallende zwarte logo van Shopify op een witte achtergrond.
Adobe-logo: een gestileerde "A" aan de linkerkant, gevolgd door het vetgedrukte zwarte "Adobe.
Het zwarte, hoekige ontwerp vormt een abstracte "V" op een witte achtergrond.
Laptop op beton met daarop de Nederlandse website: “CIRCULAIRE WONINGEN VAN MORGEN”.

Campagnes, conversies en omzetresultaten in één oogopslag—met dashboards die jou helpen sneller en slimmer te sturen op groei.

Een goed data-dashboard is geen statisch rapport, maar een dynamisch platform dat continu inzicht geeft. Wil je real-time monitoren hoe een nieuwe campagne presteert? Of ontdekken welke producten in je webshop de hoogste marge opleveren? We bouwen dashboards die volledig afgestemd zijn op jouw specifieke doelstellingen, zodat je sneller en slimmer kunt sturen op resultaat. Voor digital marketeers biedt dit een enorme efficiëntieslag: geen tijd meer verspillen aan handmatige rapportages, maar direct inzicht in cost per acquisition (CPA), return on ad spend (ROAS) en customer lifetime value (CLV).

Voor business owners betekent het volledige controle over de prestaties van marketing en sales, met KPI’s die direct bijdragen aan de groei van het bedrijf. Onze dashboards zijn gebouwd met krachtige tools zoals Google Looker Studio en Power BI. Ze zijn gebruiksvriendelijk, schaalbaar en toegankelijk vanaf elk device, zodat je altijd en overal je belangrijkste data bij de hand hebt.

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop wordt de website van het digitale bureau Scooperz weergegeven, met een strak, modern design.
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Laptop met de moderne website van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven.
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • Websites
  • Recruitment
Vrouw aan een bureau, telefoon in de hand, laptop open, houten achtergrond en potplanten sieren het tafereel.
Persoon in wit overhemd die aan het bellen is en achter een laptop werkt, omringd door planten en houten lambrisering.

Labour Power Company

N1 in werving

  • Websites
  • Recruitment
  • Online Marketing
  • Detailhandel
Laptop toont bedrijfsdashboard: gebruikersstatistieken, transactie-informatie, productomzet.
De laptop toont het analysedashboard van Mason Cosmetics met grafieken en tabellen over de omzet.

Mason Garments

Nothing beats insights

  • Online Marketing
  • Detailhandel
  • Websites
  • Zorg
Laptop toont website met een lachende oudere persoon op de achtergrond, tekst is in het Nederlands.
Op een laptop is een website te zien met een lachende senior en informatie over Nederlandse ouderenzorg.

Groenhuysen

Corporate multi-site

  • Websites
  • Zorg

We love real time data – Every Day. Eén bron van waarheid voor al jouw KPI’s.

Een data-dashboard is geen doel op zich, maar een middel om betere beslissingen te nemen. Daarom starten we met een strategische sessie: welke KPI’s zijn écht belangrijk? Welke databronnen moeten worden gekoppeld? Op basis daarvan ontwerpen we een op maat gemaakt dashboard, afgestemd op jouw businessmodel en doelen. De implementatie gaat verder dan alleen techniek. We helpen teams in het effectief gebruiken van de data, zodat niet alleen de cijfers worden bekeken, maar er ook actie op wordt ondernomen. Door periodieke optimalisatie zorgen we dat het dashboard altijd meegroeit met jouw organisatie.

Wil je real-time grip op je marketing- en businessprestaties? Dan is een data-dashboard de sleutel.

  • +20

Ready to make impact? Let’s get in touch

25+ digital natives & 2 lovely dogs

You want to grow with us? Please inspire us with your dreams and ambitions! Work with us Every Day. You won’t regret it.

hello@every-day.nl085 021 11 21

Veelgestelde vragen

Alles wat je wilt weten over onze aanpak bij het opzetten van jouw nieuwe data-dashboard!

01 Wat is het voordeel van een data-dashboard?

02 Welke databronnen kunnen worden gekoppeld?

03 Hoe zorgen we relevantie binnen mijn team?

04 Is het dashboard toegankelijk zonder technische kennis?

05 Hoe helpt een dashboard bij het verhogen van onze ROI?

More