Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland

Webdesign

Een onderscheidend en effectief webdesign. De perfecte balans tussen mooi en doeltreffend. Dat staat centraal in het webdesign.

Ook hier beginnen we met een goed, strategisch fundament. Zo doen we onderzoek naar je huidige website, kijken we naar de customer journey, bepalen we samen de doelstellingen en de strategie voor jouw nieuwe website. Een goed webdesign is enerzijds mooi en onderscheidend. Anderzijds draagt het direct bij aan jouw doelstellingen en geeft het de bezoeker een optimale gebruikservaring. Voor nu, maar vooral ook voor de toekomst.

Where tech meets marketing
Laptop op een schaduwrijk bureau met daarop een webpagina over astaxanthine, een oogafbeelding en tekst.

Een logische structuur en een heldere funnel

Jouw websitebezoeker komt bij jou terecht met een reden. Waar is hij of zij naar op zoek? Hoe kan je hem of haar zo snel mogelijk voorzien? Dat zijn de vragen die centraal staan bij het uitwerken van de flowchart en wireframes.

Als het ware de blauwdruk van jouw nieuwe website. In de flowchart visualiseren we de route die de bezoeker aflegt binnen de website of webshop. Zo creëren we een heldere funnel voor de websitebezoeker. Wanneer deze route helder is, gaan we aan de slag met de wireframes. Dit is de houvast voor de opbouw, de indeling en het design van jouw nieuwe website.

Mobile is geen trend, mobile is alles!

Onder millennials is mobile de absolute koploper qua ‘meest gebruikte online device’. De oudere generaties volgen dit voorbeeld meer en meer.

Mobile devices zullen een steeds belangrijkere plek innemen. Het is veel meer dan een telefoon of tablet. Het is je persoonlijke hub voor al je data, zoals je portemonnee, bankzaken, persoonlijke gegevens, etc. Mobile first is daarom geen trend, mobile is leading. Een effectief design draait om de optimale gebruikservaring voor de gebruiker. Dan begin je dus precies daar waar die gebruiker te vinden is. Het zal dus geen verrassing zijn dat we met een mobiel design beginnen. En laat Google dat nu net steeds belangrijker vinden met de ‘mobile first indexing’.

Met hun koptelefoon op en hun pet op, maken ze aan hun bureau een boeiende reiswebsite.

Gebruikerservaring voorop met een sterk UX design.

Al vanaf het strategische fundament van het webdesign zijn de UX designers betrokken om een optimale gebruikservaring altijd voorop te stellen. Dit wordt dan ook vanzelfsprekend meegenomen in de flowchart en wireframes. Het verschil tussen een webdesigner en een UX designer? Een UX designer gaat verder dan een aansprekend design. Een UX designer onderzoekt, test en denkt strategisch na over de rol van jouw website voor jouw organisatie. Daarbij stelt hij of zij de gebruiker centraal aan de hand van de customer journey en persona’s. Een goede gebruikservaring staat voorop bij de webdesigns van Every Day. Er is dan ook altijd een UX designer bij betrokken!

Een website is nooit klaar

En dat klinkt misschien gek, maar toch is het waar. In grote lijnen staat de basis natuurlijk vast, maar een website is net als een levend organisme. Het ontwikkelt en groeit. Net als jouw bedrijf. De ontwikkeling van een goed webdesign is geen eenmalig proces, maar een continu proces van analyse en optimalisatie. Aan de hand van slimme tools analyseren we de resultaten van jouw website en bepalen we samen welke optimalisaties we gaan doorvoeren om jouw webdesign nog beter te maken.

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Smartphone toont een autohandel-app met een knop 'Start nu gratis'.
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen liggen lachend tegenover elkaar op een deken, met druiven in de buurt.
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • E-Commerce
  • Food & Beverage
Op een smartphone staat een strak etiket van Jubel Beer: "Beer Cut with Peach" op een feloranje achtergrond.
Twee mensen genieten van het moment buiten, met een fris Jubelbiertje in de hand, genietend van de rust en het samenzijn.

Jubel Beer

Beer done differently

  • E-Commerce
  • Food & Beverage
  • Websites
  • Food & Beverage
Een gin-tonic met een braambes naast flessen van GinnekenGin.com staat stijlvol op tafel.
Op een houten tafel staat een verfrissende G&T, gecombineerd met tonic en premium flessen GinnekenGin.com gin.

GinnekenGin.com

Gin one-pager

  • Websites
  • Food & Beverage
  • Websites
  • Non Profit
Stichting OpenDoor heeft een site met een donker thema, die creatief talent en professionals naadloos met elkaar verbindt op uw telefoon.
Op een smartphone is de OpenDoor-site te zien, met de secties Talent en Professioneel gemarkeerd op een donkerroze en zwarte achtergrond.

Stichting OpenDoor

Branding & website

  • Websites
  • Non Profit
  • +20

Ready to make impact? Let’s get in touch

25+ digital natives & 2 lovely dogs

You want to grow with us? Please inspire us with your dreams and ambitions! Work with us Every Day. You won’t regret it.

hello@every-day.nl085 021 11 21
More