Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland

Personeelswerving

Personeel werven door een slimme campagne

De arbeidsmarkt staat zwaar onder druk. Het wordt steeds moeilijker om de juiste kwaliteit te vinden. Daarnaast krimpt het aanbod continu. Geen gemakkelijke positie dus voor organisaties die voortdurend op zoek zijn naar goed, nieuw personeel. Samen met onze opdrachtgevers hebben wij al veel succesvolle merken bij campagnes ontwikkeld. Hoe we dit doen, lees je hieronder.

Where tech meets marketing
Laptop op een schaduwrijk bureau met daarop een webpagina over astaxanthine, een oogafbeelding en tekst.

Veel meer dan een interessante vacature

Een potentiële kandidaat wil veel meer zien dan een interessante vacature. Het aanbod voor kandidaten is zeer divers, dus de kans dat er ergens anders een vergelijkbaar of beter aanbod klaarligt, is groot.
Daarom ontwikkelen we een campagne waarbij we ons niet alleen richten op de openstaande vacatures, maar vooral op het overbrengen van jouw merkverhaal. Wie ben jij als opdrachtgever? In wat voor soort team komt nieuw talent terecht? Hoe is de sfeer? En wat zijn de doorgroeikansen?

Op een presenteerblaadje
Een veel gemaakte fout is de aanname dat potentieel geïnteresseerde kandidaten moeite doen om de hele website van voor tot achter uit te pluizen. Zo werkt het niet meer. Is het voor mij als kandidaat niet direct duidelijk? Dan ga ik wel naar een andere potentiële werkgever. We komen nog vaak websites tegen waar de vacatures alleen in de footer te zien zijn.

Of waarbij de ‘werken bij’ pagina’s bestaan uit lange lappen tekst. Een belangrijk onderdeel van de ‘werken bij’ campagne is dus dat we alles op een presenteerblaadje serveren aan de kandidaat.

Een levendig kantoor met gemotiveerde medewerkers, weelderige planten en natuurlijk licht: ideaal voor succesvolle werving.

De werkwijze van Every Day voor campagnes

Every Day heeft een unieke werkwijze ontwikkeld voor campagnes. Van een goed fundament, naar gerichte activaties rondom de belangrijkste focusthema’s. Dat is in een notendop hoe we te werk gaan. Na het fundament beginnen we met de strategie.

Daarna ontwikkelen we een creatief concept, de middelenmix en bewustwording bij de community. Vanuit dat fundament gaan we aan de slag met specifieke focusthema’s: wat heeft prioriteit? Rondom de focusthema’s ontwikkelen we gerichte activaties om het gewenste doelgedrag te realiseren. Dit is een continu proces van analyseren, evalueren en optimaliseren om zo de doelstellingen te bereiken.

Slim campagne voeren met de focus op resultaat

Bij Every Day geloven we in slim campagne voeren. Niet schieten met hagel, maar schieten met scherp. Er zijn veel factoren van invloed op het succes van een campagne. Timing, boodschap, strategie, kanalen, doelgroep, budget en niet te vergeten het creatieve concept.

Door inzet van data, innovatieve tools en de juiste kanalen analyseren we continu de resultaten van de campagne. Vanuit die resultaten optimaliseren we de kanalen en passen we aan waar nodig. Slim en flexibel zijn. Dat is de sleutel tot succes.

  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen liggen lachend tegenover elkaar op een deken, met druiven in de buurt.
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • E-Commerce
  • Platforms
Smartphone toont horloge-app: profiteer van gratis verzending bij uw eerste bestelling!.
Ontvang je eerste polshorloge met gratis verzending! Shop op onze smartphonevriendelijke website.

Wristler

Horloge handelsplatform

+5.500 horloge advertenties na lancering

  • E-Commerce
  • Platforms
  • Websites
  • Detailhandel
Minimalistische eethoek: geweven placemats, borden, bestek, wijnglazen, houten stoelen.
Strak dineren: witte tafel, houten stoelen, geweven matten, zwarte borden, bestek en wijnglas.

Urban Creative

Een digitaal partnership

  • Websites
  • Detailhandel
  • +20

Ready to make impact? Let’s get in touch

25+ digital natives & 2 lovely dogs

You want to grow with us? Please inspire us with your dreams and ambitions! Work with us Every Day. You won’t regret it.

hello@every-day.nl085 021 11 21
More