Leadgeneratie

Een sales boost door een leadgeneratie campagne

Voor veel B2B georiënteerde organisaties en marketeers is het een belangrijke taak om zoveel mogelijk leads te genereren voor de verkoop. Dit draagt natuurlijk direct bij aan een groeiende onderneming. Aan het behalen van de targets. En dus aan de directe verkoop. Een leadgeneratie campagne kan jou helpen bij het binnenhalen van kwalitatieve leads en daarmee zorgen voor een boost van jouw sales.

Wat maakt jouw merk sterk?

Spar met één van onze experts en stap vol inspiratie de deur uit.

Neem contact op

Onze werkwijze en
strategie voor campagnes

Een leadgeneratie campagne bestaat net als andere communicatiecampagnes uit een aantal onderdelen.

We beginnen met een doordachte strategie. Daarna ontwikkelen we een sterk creatief concept en vanuit daar werken we de juiste middelenmix uit. Met dat fundament gaan we aan de slag met specifieke focusthema’s: wat heeft prioriteit? Voor welke dienst of product willen we leads? Rondom de focusthema’s ontwikkelen we gerichte activaties en middelen om de gewenste leads te realiseren.

Wij geloven in slim campagne voeren. Niet schieten met hagel, maar schieten met scherp. Door de inzet van Leadinfo kunnen we van anonieme websitebezoekers leads maken. We gebruiken de software niet alleen voor het identificeren van leads, we integreren het ook in de sales-en marketingstrategie van onze klanten. Dit is de basis voor verdere leadgeneratie.

De werkwijze van Every Day is een continu proces van analyseren, evalueren en optimaliseren om zo de doelstellingen te bereiken.

 

Leads genereren begint bij weten wie je leads zijn

Wij hechten namelijk waarde aan de kwaliteit van de lead. Daarmee neemt de kans op een goede deal natuurlijk toe. Daarom denken we mee in de ontwikkeling van het profiel van jouw ideale lead.

 

Dit doen we in de vorm van buyer persona’s, in combinatie met slimme tools. Wist je bijvoorbeeld dat we precies kunnen zien welke bedrijven nu op jouw website zitten? Of dat we specifiek gewenste personen 1 op 1 kunnen bereiken met een campagne?

De juiste boodschap via het juiste kanaal op het juiste moment

Elke leadgeneratie campagne bestaat weer uit een andere middelenmix. De strategie is namelijk voor elke campagne anders. Voor het genereren van leads kun je denken aan middelen als: landingspagina’s, e-mailmarketing, whitepapers, social media, SEA, SEO, videomarketing, etc.

 

De mogelijkheden zijn divers en daarom bepalen we samen in de strategiefase het fundament van de campagne. Een ijzersterk concept met een goede, uitgebalanceerde middelenmix voor het vertellen van jouw boodschap en het genereren van jouw leads.

Bekijk onze succesverhalen

Even sparren samen?

Goed plan. Het zou zo maar je leven kunnen veranderen. Laat hier je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk.

Naam(Vereist)
Wat te drinken?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Direct appen, bellen of mailen?

Onze Business Director Wouter Koen beantwoordt graag je vragen.

Wouter Koen

Business Director

+31 (0)85 021 11 21 hello@every-day.nl

Bekijk hier onze succesverhalen!

Selecteer de services in jouw branche en we laten je graag relevant werk zien.

Succesverhalen

Bekijk meer werk

Even sparren samen?

In de intake vertellen we je alle ins en outs van onze aanpak, kansen voor jouw merk en succesverhalen van eerdere projecten. Iedereen is welkom. Stap eens binnen. Het kan zo maar je leven veranderen.

Scroll naar boven