Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland

Leadgeneratie

Een sales boost door een leadgeneratie campagne

Voor veel B2B georiënteerde organisaties en marketeers is het een belangrijke taak om zoveel mogelijk leads te genereren voor de verkoop. Dit draagt natuurlijk direct bij aan een groeiende onderneming. Aan het behalen van de targets. En dus aan de directe verkoop. Een leadgeneratie campagne kan jou helpen bij het binnenhalen van kwalitatieve leads en daarmee zorgen voor een boost van jouw sales.

Where tech meets marketing
Laptop op een schaduwrijk bureau met daarop een webpagina over astaxanthine, een oogafbeelding en tekst.

Onze werkwijze en strategie voor campagnes

Een leadgeneratie campagne bestaat net als andere communicatiecampagnes uit een aantal onderdelen.

We beginnen met een doordachte strategie. Daarna ontwikkelen we een sterk creatief concept en vanuit daar werken we de juiste middelenmix uit. Met dat fundament gaan we aan de slag met specifieke focusthema’s: wat heeft prioriteit? Voor welke dienst of product willen we leads? Rondom de focusthema’s ontwikkelen we gerichte activaties en middelen om de gewenste leads te realiseren.

Wij geloven in slim campagne voeren. Niet schieten met hagel, maar schieten met scherp. Door de inzet van Leadinfo kunnen we van anonieme websitebezoekers leads maken. We gebruiken de software niet alleen voor het identificeren van leads, we integreren het ook in de sales-en marketingstrategie van onze klanten. Dit is de basis voor verdere leadgeneratie.

De werkwijze van Every Day is een continu proces van analyseren, evalueren en optimaliseren om zo de doelstellingen te bereiken.

Op een modern kantoor presenteert een vrouw baanbrekende strategieën voor het genereren van leads met behulp van een huisindeling op het scherm.

Leads genereren begint bij weten wie je leads zijn

Wij hechten namelijk waarde aan de kwaliteit van de lead. Daarmee neemt de kans op een goede deal natuurlijk toe. Daarom denken we mee in de ontwikkeling van het profiel van jouw ideale lead.

Dit doen we in de vorm van buyer persona’s, in combinatie met slimme tools. Wist je bijvoorbeeld dat we precies kunnen zien welke bedrijven nu op jouw website zitten? Of dat we specifiek gewenste personen 1 op 1 kunnen bereiken met een campagne?

De juiste boodschap via het juiste kanaal op het juiste moment

Elke leadgeneratie campagne bestaat weer uit een andere middelenmix. De strategie is namelijk voor elke campagne anders. Voor het genereren van leads kun je denken aan middelen als: landingspagina’s, e-mailmarketing, whitepapers, social media, SEA, SEO, videomarketing, etc.

De mogelijkheden zijn divers en daarom bepalen we samen in de strategiefase het fundament van de campagne. Een ijzersterk concept met een goede, uitgebalanceerde middelenmix voor het vertellen van jouw boodschap en het genereren van jouw leads.

  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen liggen lachend tegenover elkaar op een deken, met druiven in de buurt.
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • E-Commerce
  • Platforms
Smartphone toont horloge-app: profiteer van gratis verzending bij uw eerste bestelling!.
Ontvang je eerste polshorloge met gratis verzending! Shop op onze smartphonevriendelijke website.

Wristler

Horloge handelsplatform

+5.500 horloge advertenties na lancering

  • E-Commerce
  • Platforms
  • Websites
  • Detailhandel
Minimalistische eethoek: geweven placemats, borden, bestek, wijnglazen, houten stoelen.
Strak dineren: witte tafel, houten stoelen, geweven matten, zwarte borden, bestek en wijnglas.

Urban Creative

Een digitaal partnership

  • Websites
  • Detailhandel
  • +20

Ready to make impact? Let’s get in touch

25+ digital natives & 2 lovely dogs

You want to grow with us? Please inspire us with your dreams and ambitions! Work with us Every Day. You won’t regret it.

hello@every-day.nl085 021 11 21
More