Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland

Film & Fotografie

De kracht van sterke beeldtaal

Een belangrijk onderdeel van de visuele identiteit is de beeldtaal. Beeld en taal hebben beide een eigen kracht. Beelden laten zich niet altijd in woorden uitdrukken. En woorden andersom niet in beeld. Dus als je die twee goed weet te combineren, heb je een ijzersterke beeldtaal in handen. Op basis van de merkpositionering en het concept ontwikkelen we een beeldtaal die het gewenste gevoel van jouw merk over weet te brengen. Niet alleen om jouw verhaal te vertellen, maar ook om op te vallen.

Where tech meets marketing
Laptop op een schaduwrijk bureau met daarop een webpagina over astaxanthine, een oogafbeelding en tekst.

Een onderscheidende beeldtaal ontwikkelen waardoor je opvalt

Het is natuurlijk de kunst om op te vallen om zo de doelgroep te verleiden voor jou te kiezen. Een goede beeldtaal kan je hierbij helpen.

Het is alleen niet gemakkelijk. Het aantal beelden dat we zien per dag groeit namelijk enorm en blijft maar groeien. Daarom vallen wij bij de ontwikkeling van jouw beeldtaal weer terug op de basis: de merkpositionering, het concept en de visuele identiteit. Dat is wat jouw merk anders maakt. Wij vertalen dit naar een storyboard voor fotografie en video. En dat is wat jouw beeldtaal anders maakt.

Een hogere conversie, een groter bereik en een betere boodschap

Het aantal beelden en video’s die wij tegenwoordig onder ogen krijgen stijgt in een bizar tempo. Door de opkomst van giganten als Netflix, YouTube en Instagram wordt dit alleen maar meer en meer.

Video maakt nu zo’n 84% van het internetverkeer uit. Het is dus niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ook niet voor jouw merk. Los van de groei van het gebruik van video is het tevens vele malen effectiever. De inzet van video zorgt voor een hogere conversie, een groter bereik en een betere boodschap (visuele content blijft beter hangen dan bijvoorbeeld tekst).

Een professional, gekleed in spijkerbroek, filmt outdoor-ontwerpen met grote scherpte, waarbij het camerascherm de reflectie van de lens laat zien.

Een uniek merkverhaal verdient een unieke beeldtaal

En toch horen wij nog veel te vaak: ‘Dat kunnen toch gewoon stockfoto’s en –video’s zijn?’ Daar zijn wij geen voorstander van. Je hebt als merk zo je best gedaan om je te onderscheiden. En dan is de beeldtaal een verzameling van onpersoonlijke afbeeldingen die iedereen gebruikt.

Daar gaat je unieke concept. Daar komt nog bij dat wij echt niet meer geloven dat die man of vrouw met die witte Colgate smile en die duim omhoog echt bij je werkt. Laat staan dat dit werkt bij je doelgroep. En wat betekent dat voor je branding?

Een flexibel netwerk van vaste partners

Wij kunnen veel zelf, maar lang niet alles. Daarom werken wij voor de realisatie van fotografie en video samen met een netwerk van vaste partners. Wij weten precies voor welke klus we welke specialist moeten inschakelen. We zoeken dan ook altijd naar een goede match tussen partner en merk. Daarnaast zijn wij als bureau natuurlijk bij het gehele traject betrokken.

Van concept en storyboard tot nabewerking en uitrol. Een goede klik met ons creatieve team is voor ons ontzettend belangrijk en we werken dan ook alleen met vaste partners waar we altijd op kunnen bouwen.

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
Een mini-koepeltafereel met een berg, een waterval, kleine bomen en een pad vol sneakers.
Een speelse sneeuwbol met bergen, glijbanen, bomen en een lasershow in groen en rood.

Playdôme

Sport & Leisure

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
Laptop met de moderne website van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven.
Op een laptop staat de site van TunnelmaDesign: "Verlicht uw dagelijks leven" met een opvallende groene cirkelvormige badge.

TunnelmaDesign

Where design meets digital

  • Branding
  • Websites
  • Detailhandel
  • E-Commerce
  • Platforms
In een donkere ruimte zitten een vrouw en een meisje dicht bij elkaar, hun ogen gericht op elkaar, en ze delen een moment van diepe concentratie.
In een donkere bioscoop kijken een vrouw en een kind naar het scherm, terwijl er popcorn om hen heen dwarrelt.

C-Cinema

Bioscoop platform

  • E-Commerce
  • Platforms
  • Branding
  • Websites
  • Vastgoed
Laptop met een afbeelding van een locatie met "We cre..." tegen een industriële achtergrond.
Laptop met daarop een website met een bouwvakker en de tekst: "Wij creëren.

Concrete Valley

Multi-site omgeving

  • Branding
  • Websites
  • Vastgoed
  • Branding
  • Automotive
Tabletgebruikers gebruiken Car Collect-tools via een formulierinterface voor gestroomlijnd incassobeheer.
Een man zit in de auto en vult met behulp van Car Collect op zijn tablet nauwkeurig een digitaal formulier in.

Car Collect

Gamechanger in automotive

  • Branding
  • Automotive
  • +20

Ready to make impact? Let’s get in touch

25+ digital natives & 2 lovely dogs

You want to grow with us? Please inspire us with your dreams and ambitions! Work with us Every Day. You won’t regret it.

hello@every-day.nl085 021 11 21
More