Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland

Gedragsverandering

Bewustwording en gedragsverandering door een sterke campagne. Via campagnes proberen veel overheden en bedrijven structureel goed gedrag te stimuleren bij de doelgroep.

Beter omgaan met het scheiden van afval, stoppen met roken of het voorkomen van ongelukken. Dit gebeurt vaak via speciaal ontwikkelde campagnes voor gedragsverandering. Nu weten we allemaal wat het sociaal wenselijke gedrag is, maar toch laten we het niet allemaal zien. Goedbedoelde campagnes mislukken helaas vaak. Hoe kan dit eigenlijk?

Where tech meets marketing
Laptop op een schaduwrijk bureau met daarop een webpagina over astaxanthine, een oogafbeelding en tekst.

Om gedrag te veranderen moet je eerst weten hoe gedrag werkt

Een groot deel van ons gedrag gebeurt namelijk onbewust. Daarom proberen we bij campagnes voor gedragsverandering in te spelen op onbewuste psychologische factoren die meespelen.

Dat is de manier om gedrag te kunnen veranderen. Soms zitten grote effecten hem in kleine zaken. Dat vraagt natuurlijk om goed onderzoek, inzicht en de juiste expertise. De basis van campagnes voor gedragsverandering is dan ook de ontwikkeling van een goed strategisch fundament met oog voor de psychologische werking van gedrag.

Een unieke werkwijze voor campagnes voor gedragsverandering

Every Day heeft samen met gedragswetenschappers D&B een unieke werkwijze ontwikkeld voor campagnes gericht op gedragsverandering. Van een goed fundament, naar gerichte interventies rondom de belangrijkste focusthema’s. Dat is in een notendop hoe we te werk gaan. Bij het ontwikkelen van het fundament beginnen we met de strategie. Daarna ontwikkelen we een creatief concept, de middelenmix en bewustwording bij de community.

Een man presenteert en projecteert de boodschap "Denk groot, begin klein, word slim" waarmee hij het belang van gedragsverandering benadrukt.

Het gewenste doelgedrag realiseren

Vanuit dat fundament gaan we aan de slag met specifieke focusthema’s: wat heeft prioriteit? Rondom de focusthema’s ontwikkelen we gerichte interventies om het gewenste doelgedrag te realiseren.

Dit is een continu proces van analyseren, evalueren en optimaliseren om zo de doelstellingen te bereiken.

Slim campagne voeren met de focus op resultaat

Bij Every Day geloven we in slim campagne voeren. Niet schieten met hagel, maar schieten met scherp. Er zijn erg veel factoren van invloed op het succes van een campagne. Timing, boodschap, strategie, kanalen, doelgroep, budget en niet te vergeten het creatieve concept.

Door inzet van data, innovatieve tools en de juiste kanalen analyseren we continu de resultaten van de campagne. Vanuit die resultaten optimaliseren we de kanalen en passen we aan waar nodig. Slim en flexibel zijn. Dat is de sleutel tot succes.

  • Campagnes
  • Non Profit
Persoon in een blauw jasje en bril, lachend met een tablet in een strak kantoor.
Binnen staat een lachende man met een bril en een blazer, op de achtergrond zijn mensen en planten te zien.

Ministerie

Positionering v. Het Leerhuis

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Websites
  • Non Profit
Billboard: "Breda vergrijst! Leve Breda!" met op de achtergrond een kerktoren.
Straatbeeld: Op het reclamebord staat "Breda wordt grijzer. Leve Breda!" met een wazige kerk op de achtergrond.

Gemeente Breda

Hét senioren platform

  • Websites
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man in strepen gooit plantenstengels in een zwarte bak onder een bladerdak, wat de Samen Aan De Bak!-gedachte belichaamt.
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
  • Websites
  • Non Profit
Op een smartphone verschijnt een Nederlandse webpagina over energiebesparing.
Iemand bekijkt op zijn tablet een digitaal menu met gerechten en prijzen.

DEB

Digitaal platform

De digitale bespaarassistent

  • Websites
  • Non Profit
  • +20

Ready to make impact? Let’s get in touch

25+ digital natives & 2 lovely dogs

You want to grow with us? Please inspire us with your dreams and ambitions! Work with us Every Day. You won’t regret it.

hello@every-day.nl085 021 11 21
More