Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland

Digitale strategie ontwikkelen

Creating awesome brands every day
Een digitale strategie ontwikkelen is de fundering voor de rest van het proces. Het behalen van doelen kan alleen met een goed strategisch plan. Dan weten we waar je vandaan komt en waar je naartoe wilt. Vanaf het begin nemen we je mee in het proces.

Beginnend met een strategische sessie om tot waardevolle inzichten te komen. Met deze inzichten kunnen we de digitale strategie ontwikkelen. Dit vereist maatwerk. Er zijn veel mogelijkheden, maar die passen niet allemaal bij jouw doelen. Het is daarom belangrijk dat de digitale strategie aansluit op jouw doelen.

Onze opdrachtgevers

Where tech meets marketing
Logo BVR Groep: geometrisch zeshoekig hart links, zwarte bedrijfsnaam rechts.
Strak grijs logo: gebogen C-ontwerp boven de tekst 'C-CINEMA'.
Logo Gemeente Roosendaal: een kronkelig pad langs de route.
Zwarte 'ABF'-letters op wit, met een grijze rand.
Tekstlogo met een gestileerd vinkje als de 'v' op een witte achtergrond.
Logo BVR Groep: geometrisch zeshoekig hart links, zwarte bedrijfsnaam rechts.
Strak grijs logo: gebogen C-ontwerp boven de tekst 'C-CINEMA'.
Logo Gemeente Roosendaal: een kronkelig pad langs de route.
Zwarte 'ABF'-letters op wit, met een grijze rand.
Tekstlogo met een gestileerd vinkje als de 'v' op een witte achtergrond.
Logo BVR Groep: geometrisch zeshoekig hart links, zwarte bedrijfsnaam rechts.
Strak grijs logo: gebogen C-ontwerp boven de tekst 'C-CINEMA'.
Logo Gemeente Roosendaal: een kronkelig pad langs de route.
Zwarte 'ABF'-letters op wit, met een grijze rand.
Tekstlogo met een gestileerd vinkje als de 'v' op een witte achtergrond.

Bedrijfsdoelstellingen

Om de online doelstellingen te ontwikkelen wordt er gekeken naar de bedrijfsdoelstellingen. Het is mogelijk met verschillende doelstellingen. Hierbij kun je denken aan merkbekendheid, omzetgroei, klantbeleving of loyaliteit van de klant. Door gebruik te maken van KPI’s (Key Performance Indicator) en resultaatgerichte doelstellingen zorg je ervoor dat je online doelstellingen duidelijk en haalbaar zijn.

 

Buyer persona’s

Een digitale strategie ontwikkelen met buyer persona’s levert een rendement op van 124%. Het is dus een belangrijk onderdeel in de digitale strategie. Maar wat is nu een buyer persona? Een buyer persona geeft het profiel weer van de ideale klant (al bestaand of gewenst).

 

Door de doelgroep zo neer te zetten is het makkelijker om beslissingen te nemen. Zo kunnen de beslissingen in de digitale strategie onderbouwd worden genomen. Het is daarom belangrijk om te kijken naar het gedrag, pijnpunten, doelen en online gewoontes van de doelgroep.

 

What our clients say

Een tevreden opdrachtgever is de beste strategie van allemaal.

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

Rabobankgebouw met glazen gevel, met voorbijrijdende fietsers.
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

Smartphone toont een autohandel-app met een knop 'Start nu gratis'.
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

Twee mensen liggen lachend tegenover elkaar op een deken, met druiven in de buurt.
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • +20

Ready to make impact? Let’s get in touch

25+ digital natives & 2 lovely dogs

Even sparren samen? Goed plan. Het kan zomaar je leven veranderen. Laat hier je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk.

hello@every-day.nl085 021 11 21

En dat doen we in veel verschillende branches

Every Day, hét creatief bureau gevestigd in de buurt van Zevenhuizen, is in allerlei branches actief. Ons werk zou je dan ook omschrijven als uitdagend en divers. Elke dag opnieuw.
Door werkzaam te zijn in diverse branches doen wij erg veel kennis op en deze kennis kunnen wij vervolgens toepassen bij huidige en nieuwe opdrachtgevers om zo tot nog betere resultaten te komen. Onze opdrachtgevers hebben allemaal één ding gemeen; resultaat telt. De focus ligt dan voor ons het creatief bureau gevestigd niet ver van Zevenhuizen dan ook op resultaat.

 

Wij werken met succes in de volgende branches:

 

Mist jouw vakgebied in de lijst, maar wil je wel graag met ons als creatief bureau gevestigd in de buurt van Zevenhuizen samenwerken? Wij gaan graag samen met jou de uitdaging aan! Wil je meer over onze eerder gemaakte projecten weten? Bekijk dan onze cases.

 

Wil jij het maximale uit jouw merk halen?

Jouw merk naar een hoger niveau tillen. Hoe doe je dat? Dit bespreken we graag tijdens een intake op onze creatieve werkplek.
Een persoonlijk gesprek en brainstormsessie geven weer nieuwe inzichten. Gedurende de brainstormsessie duiken we in op de huidige successen. Waar liggen deze? En hoe kunnen we deze successen vergroten? Graag zien we je langskomen bij ons creatief bureau gevestigd in de buurt van Zevenhuizen. Ons team vol professionals staat voor je klaar! Plan nu een intake in.

 

More