25+ digital natives & 2 lovely dogs
Bij ons op kantoor houden we van efficiëntie (zelfs tijdens de lunch). Met de lancering van ChatGPT-agents vorige week, besloten we dat meteen te gaan testen. Het resultaat? Een AI-agent die autonoom onze broodjesbestellingen kan regelen.
Vrijdagochtend ontvangen collega’s een Slack-notificatie waarin ze hun broodjesvoorkeur kunnen doorgeven. Simpelweg een bericht typen, zoals “broodje carpaccio zonder ui” of “Tosti ham kaas’, is genoeg. Onze AI-agent leest vervolgens de berichten in dit kanaal en interpreteert de bestelling.
Zodra de bestelling compleet is, vult de AI-agent automatisch het digitale bestelformulier in van het gekozen cafetaria. Hierbij vult het zelfstandig overige informatie in zoals de contactgegevens van Every Day en plaatst het de bestelling. Eindstand: verse broodjes voor het team.
Bij experimenten horen fouten, anders leren we er ook niet van. Dit keer liep het systeem vast op het laden van de bezorgtijden. Daardoor moesten we de bestelling alsnog handmatig afronden. Het mooie? Alle andere velden waren al correct en volledig ingevuld door het systeem en wij hoefden alleen nog een bezorgtijd te kiezen. Uiteindelijk konden we concluderen dat de fout zat aan de kant van de website waar we de bestelling op hebben geplaatst. Dus, is jouw website al AI-gebruiksvriendelijk?
Waardevolle systemen beginnen vaak bij een eerste experiment. Vanuit die gedachte en onze grenzeloze interesse in AI en tech, voeren we wekelijkse experimenten uit waarbij we AI inzetten om waarde te creëren.
Lang verhaal kort: AI hoeft niet groot of ingewikkeld te zijn om impact te hebben. Soms begint innovatie gewoon met een broodje gezond.
You want to grow with us? Please inspire us with your dreams and ambitions! Work with us Every Day. You won’t regret it.
Development - Melvin Giebels
Hoe wij een ChatGPT-agent inzetten om broodjes te bestellen op kantoor
Marketing - Marco Vis
AI als marketingvraagstuk: technologie in dienst van de klant
Culture - Wouter Koen
AI draagvlak: Hoe zorg je daar eigenlijk voor?
Development - Marco Vis
Innoveren met AI Step by step
Culture - Wendy Cao
Every Day wordt partner Justdiggit
Marketing - Fiorique Werger
Every Day – Everywhere