Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland

Social Media

Content creëren die mensen in beweging zet. Social media is een belangrijk, maar druk kanaal.

De doelgroep is er hoe dan ook te vinden en de activiteit op de verschillende kanalen blijft maar groeien. De kanalen volgen elkaar ook steeds sneller op. Winnen van de concurrent en aandacht pakken van de doelgroep is dan ook niet zo gemakkelijk. Dat lukt echt alleen met de juiste strategie en de allerbeste content. Die wordt niet alleen bepaald door creativiteit en humor, maar ook door relevantie en timing.

Laptop op een schaduwrijk bureau met daarop een webpagina over astaxanthine, een oogafbeelding en tekst.

De juiste social media strategie

Social media, we doen het allemaal, elke dag. Misschien wel meer dan we soms willen. Het gemiddelde gebruik per dag is 80 minuten in Nederland.

Ondanks het feit dat hier een daling in zijn het zeker kanalen waar we jouw doelgroep gaan bereiken. Slim dus om in te zetten op social media marketing. Maar wel met de juiste boodschap op het juiste moment via het juiste kanaal. Daar draait het om. Dit maakt het verschil tussen succes via een social media campagne of niet. En dat bepalen we samen met een maatwerk social media strategie.

Doelgroep vs. kanaal

Wie is je doelgroep? Wat doen ze op social media? Welke kanalen gebruiken ze?

Door goed onderzoek te doen naar het social media gedrag van jouw doelgroep kan je al snel tot waardevolle inzichten komen. Zijn ze actief op Facebook, Linked In of Instagram. Of wellicht juist Snapchat, YouTube of Twitter. Deze kanalen inzetten is niet moeilijk, maar deze kanalen inzetten met de juiste content op het juiste moment is al lastiger. Goed onderzoek is hierbij de eerste stap.

Hand vasthouden van een smartphone met social media-apps, ideaal voor het onder de knie krijgen van SEO- en SEA-strategieën.

Zorg ervoor dat je creatief en relevant bent!

We zien nogal wat boodschappen op een dag. Met gemiddeld zo’n 80 minuten per dag kan je zelf wel nagaan hoeveel verschillende accounts jou proberen te triggeren. Hoe zorg je er nou voor dat je als merk opvalt tussen al die boodschappen? Wij geloven dat je het verschil kunt maken met creativiteit en relevantie. Dit zit hem niet alleen in het soort content (video, banners, GIF’jes, etc.) maar ook in de boodschap en timing. Deze drie elementen bepalen het succes van jouw social media campagne.

Maak gebruik van wat je weet

Social media campagnes worden ook steeds slimmer. Er wordt meer en meer data verzameld en het inzetten van deze data vergroot de kans om doelen te bereiken via social media. Maak dus gebruik van wat je al weet en pas jouw content, timing en boodschap hierop aan. De specialisten volgen jouw campagnes op de voet en kunnen ieder moment optimalisaties doorvoeren. Zo groeit de conversie en dus het rendement uit jouw investering in social media marketing.

  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen liggen lachend tegenover elkaar op een deken, met druiven in de buurt.
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • E-Commerce
  • Platforms
Smartphone toont horloge-app: profiteer van gratis verzending bij uw eerste bestelling!.
Ontvang je eerste polshorloge met gratis verzending! Shop op onze smartphonevriendelijke website.

Wristler

Horloge handelsplatform

+5.500 horloge advertenties na lancering

  • E-Commerce
  • Platforms
  • Websites
  • Detailhandel
Minimalistische eethoek: geweven placemats, borden, bestek, wijnglazen, houten stoelen.
Strak dineren: witte tafel, houten stoelen, geweven matten, zwarte borden, bestek en wijnglas.

Urban Creative

Een digitaal partnership

  • Websites
  • Detailhandel
  • +20

Ready to make impact? Let’s get in touch

25+ digital natives & 2 lovely dogs

You want to grow with us? Please inspire us with your dreams and ambitions! Work with us Every Day. You won’t regret it.

hello@every-day.nl085 021 11 21
More