Mason Garments --
Nothing beats good insights
Wij geloven dat je voor succesvolle digital marketing niet moet handelen vanuit onderbuik gevoel, maar vanuit goede goede inzichten. Daarom ontwikkelden we in opdracht van Mason Garments een custom data-dashboard waar alle waardevolle data realtime te vinden is.
Het voordeel van een custom data-dashboard
Het voordeel van digital marketing campagnes is dat er enorm veel data beschikbaar is om op te sturen. Wij geloven in een multi-channel benadering, waarbij je meerdere kanalen 360 graden inzet voor het bereiken van je doelstelling(en). Dat betekent alleen wel dat er via al die kanalen data gegenereerd wordt.
Het is veel werk om dit per kanaal bij te houden. Dat kan makkelijker. Nu zijn er allerlei standaardoplossingen voor in te zetten, maar niks kan op tegen een custom data-dashboard waarop jij precies alle KPI’s kan monitoren. Zo kan een directeur andere zaken zien dan een marketeer en dat is met een custom data-dashboard geen enkel probleem. Door dit handige dashboard worden er flinke successen behaalt in het optimaliseren van de campagnes.
Alle interessante kanalen en KPI's centraal
Alle kanalen bij elkaar op 1 centrale plek waar je real-time inzicht hebt in de belangrijkste KPI’s. Dat is de kern van dit project, dat was de wens van Mason Garments. Zeker omdat dit exclusieve sneakermerk nogal wat kanalen inzet voor haar campagnes. Zo bundelden we maar liefst 12 kanalen in een handig overzicht.
Van TikTok, YouTube, Instagram tot aan Google Ads, Facebook en Pinterest. Met een klik op de knop weet het marketingteam van Mason Garments precies hoe het ervoor staat.