“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.
Informatieprofessionals van Nederland inspireren en activeren!
Via een herpositionering en verschillende multi-channel campagnes waarbij het aanbod van Het Leerhuis Informatiehuishouding centraal staat. Dat is de kern van deze mooie samenwerking. Het Leerhuis is een onderdeel van het Ministerie en het Rijksprogramma voor Duurzaam Digitale Informatiehuishouding. De wereld van informatiehuishouding veranderd snel, via het aanbod van cursussen en opleidingen blijven alle informatieprofessionals up-to-date en wordt de kwaliteit van dienstverlening steeds beter.
In samenwerking met het enthousiaste projectteam van Het Leerhuis hebben we na verschillende sessies een nieuwe positionering en communicatieboodschap ontwikkeld. Vanuit dit vertrekpunt gaan we gefaseerd verschillende campagnes uitrollen via diverse interne – en externe kanalen, zowel online als offline. Zo bouwen we stap voor stap aan het gewenste resultaat: meer deelnemers en ambassadeurs voor het vak.