Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Non Profit
  • Campagnes

MinisteriePositionering en campagnes voor Het Leerhuis

Het Leerhuis Informatiehuishouding is een onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap. Bij Het Leerhuis vind je een uitgebreid aanbod van opleidingen – en ontwikkelingsactiviteiten, bedoeld voor iedere informatieprofessional. Wij zijn als communicatiepartner benaderd om te helpen met de positionering en campagnes.

Man met bril lacht in modern kantoor, blazer aan, omringd door planten en collega's.
Een lachende man met een bril houdt een tablet vast in een druk, modern café.
46%Volgt minimaal 2 opleidingen
per jaar
1.101Aanmeldingen in 6 maanden
50NPS

Informatieprofessionals van Nederland inspireren en activeren!

Via een herpositionering en verschillende multi-channel campagnes waarbij het aanbod van Het Leerhuis Informatiehuishouding centraal staat. Dat is de kern van deze mooie samenwerking. Het Leerhuis is een onderdeel van het Ministerie en het Rijksprogramma voor Duurzaam Digitale Informatiehuishouding. De wereld van informatiehuishouding veranderd snel, via het aanbod van cursussen en opleidingen blijven alle informatieprofessionals up-to-date en wordt de kwaliteit van dienstverlening steeds beter.

In samenwerking met het enthousiaste projectteam van Het Leerhuis hebben we na verschillende sessies een nieuwe positionering en communicatieboodschap ontwikkeld. Vanuit dit vertrekpunt gaan we gefaseerd verschillende campagnes uitrollen via diverse interne – en externe kanalen, zowel online als offline. Zo bouwen we stap voor stap aan het gewenste resultaat: meer deelnemers en ambassadeurs voor het vak.

Vanuit een stevig fundament structureel activeren.

In de eerste fase hebben we een stevig fundament ontwikkeld vanuit de nieuwe positionering en boodschap. Deze is 360 graden door vertaald naar diverse kanalen zoals het online (platform, socials, ads en digital mailings), maar ook offline kanalen (brochures, welkomstpakketten, advertenties, vakbladen en flyers). Een consistente, activerende boodschap op alle kanalen was het doel.

Vanuit dit fundament zijn we gefaseerd verschillende multi-channel campagnes aan het ontwikkelen en distribueren. Elke fase met zijn eigen doelstellingen en KPI’s, uiteraard volledig door te meten om vanuit de data te sturen op betere resultaten. Deze campagnes blijven we structureel uitrollen en optimaliseren. Alles met als doel steeds meer doelgroepen te activeren voor het aanbod van Het Leerhuis en ambassadeurs voor het vakgebied te creëren. Professioneel groeien? Laat je inspireren door Het Leerhuis!

Een leuke uitdaging: de versnipperde doelgroepen

De doelgroepen voor Het Leerhuis zijn zeer divers en versnipperd over heel Nederland bij verschillende rijksinstellingen, uitvoeringsorganisaties en departementen. Van de informatieprofessionals zelf tot aan de leidinggevenden, maar ook andere rijks medewerkers en P&O-ers staan centraal in de campagnes. Allemaal met eigen motivaties, fysieke locaties, weerstanden en omstandigheden.

Dat brengt voor de targetting, kanalen en timings in de campagnes leuke uitdagingen met zich mee. In je campagnes en kanalen wil je precies voor de juiste doelgroep zichtbaar zijn, met de juiste boodschap op het juiste moment. Die extra uitdaging, daar weten onze marketeers wel raad mee!

Man in pak met tablet; Nederlandse tekst over voordelen van e-learning op telefoonscherm.
Uitnodiging voor Nederlandse quiz over infomanagement van de overheid verschijnt op smartphonescherm.
Een glimlachende vrouw met lang haar leunt over een tafel, in een professionele setting.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Online Marketing
  • Campagnes
  • Food & Beverage
Handen voegen groenten toe aan zalm- en erwtenpuree en serveren het geheel met So Syncd flair op een strak wit bord.

Koppert Cress

Internationale groei en campagnes

  • Online Marketing
  • Campagnes
  • Food & Beverage
  • Campagnes
  • Sport & Leisure
Een speelse sneeuwbol met bergen, glijbanen, bomen en een lasershow in groen en rood.

Playdôme

Sport & Leisure

  • Campagnes
  • Sport & Leisure
  • Websites
  • Non Profit
Straatbeeld: Op het reclamebord staat "Breda wordt grijzer. Leve Breda!" met een wazige kerk op de achtergrond.

Gemeente Breda

Hét senioren platform

  • Websites
  • Non Profit
  • Campagnes
  • Non Profit
Een man ruimt de tuin op en gooit afval in een prullenbak. Een echt voorbeeld van "Samen Aan De Bak!".

Samen Aan De Bak!

Non Profit afvalcampagnes

  • Campagnes
  • Non Profit
More