Roosendaal Citymarketing --
Samen de stad op de kaart zetten
Het versterken van het imago van Roosendaal als stad om in te wonen, werken, studeren en recreëren. Het merk Roosendaal en het verhaal van deze stad nog beter te (laten) vertellen en in beeld te brengen.
Roosendaal maakt het bereikbaar
Roosendaal is een stad met een dorps karakter. Een stad die altijd in ontwikkeling is, en waar je de kans krijgt om te groeien. Een stad voor iedereen. In Roosendaal en omliggende dorpen in de gemeente is altijd wat te beleven.
Om dit te laten zien hebben wij in opdracht van Roosendaal Citymarketing verschillende campagnes ontwikkeld, om de stad en de gemeente te herpositioneren.
Slim campagne voeren start met een sterk fundament
En dat fundament leggen we aan de hand van een eigen ontwikkeld campagnemodel. Dit campagnemodel geeft inzicht in de 4 verschillende fasen van een campagne. Met dit model brengen we precies in kaart welke thema’s in welke fase centraal staan.
Wanneer het fundament gelegd was zijn we aan de slag gegaan met een digitale strategie. Hierin brengen we de buyer persona’s in kaart, met elk hun eigen customer journey. Dankzij een heldere digitale strategie, sluiten online campagnes altijd naadloos aan op de doelgroep.