Control Media --
Strategie, website & leadgeneratie
Voor Control Media, een van de grootste grafische productiebedrijven van Nederland, hebben we een succesvolle leadgeneratie campagne opgezet.
Altijd op zoek naar efficiency verbetering
Dat is waar Control Media voor gaat. Ontwikkelingen op grafisch gebied worden op de voet gevolgd. Dit resulteert in investeringen in mens en machine waar de klant haar voordeel mee doet.
De grafische industrie bevindt zich in een neerwaartse spiraal. De concurrentie is groot en kleinere drukkerijen zonder enige vorm van specialisatie hebben moeite zich staande te houden. Control Media wil daarom meer zichtbaarheid in de grafische markt, wat uiteindelijk moet leiden tot meer aanvragen in de webshop. Vanuit dit vraagstuk zijn we aan de slag gegaan met een doordachte campagnestrategie, nieuwe beeldtaal en een conversiegerichte landingspagina.
Structurele zichtbaarheid en resultaat met campagnes
Na de ontwikkeling van de campagnestrategie en landingspagina zijn we ons direct gaan richten op het leukste onderdeel: resultaten halen en groeien! Op basis van de campagnestrategie zijn we aan de slag gegaan met verschillende multi-channel campagnes op de verschillende buyer persona’s. Uiteindelijk heeft dit binnen 12 maanden al 228 leads opgeleverd en is de omzet met factor 4 toegenomen.
Slim campagne voeren door middel van data
Wij geloven in slim campagne voeren. Niet schieten met hagel, maar schieten met scherp. Door inzet van data, innovatieve tools en de juiste kanalen. Voor Control Media hebben we inzichtelijk gemaakt welke bedrijven de landingspagina bezoeken. Deze informatie gebruiken we weer om de marketingactiviteiten een boost te geven en om bijvoorbeeld leads te retargeten op LinkedIn. Ook bereiken we specifieke bedrijven die gewenst zijn vanuit de klant. Met succes, want de resultaten blijven groeien!