Rebranding, beeldtaal en
online platform
Midwaste is een coöperatieve vereniging van veertien regionale afval- en reinigingsbedrijven. Voor deze regisseur in de keten mochten wij aan de slag met een nieuwe branding, beeldtaal en platform.
Samen impact maken op circulariteit!
Midwaste is een coöperatieve vereniging van veertien regionale afval- en reinigingsbedrijven. Ze dragen bij aan een circulaire economie, met als doel een substantiële bijdrage te leveren aan de VANG-doelstellingen en mate van hergebruik.
Ze zijn de regisseur in de keten en samen met de leden, strategische partners en andere dienstafnemers bepalen ze de strategie, maken ze plannen en voeren ze deze uit. Het verbreden van de circulariteit van nieuwe grondstofstromen is leidend in de strategie van Midwaste.
Niet alleen praten, maar vooral ook doen!
Om de gewaagde doelen te behalen, stelt Midwaste ieder jaar concrete doelstellingen vast. Deze doelstellingen willen ze bereiken door verschillende projecten uit te voeren binnen de kernproposities. Zo brengen ze de missie tot stand en dragen ze bij aan de verbetering van circulariteit.
Deze projecten spelen in het nieuwe platform dan ook een cruciale rol, want een duurzamer Nederland is niet alleen praten, maar vooral ook doen. En hoe kan je dat nou beter in beeld brengen dan via de online kanalen. Samen met haar leden streven ze naar de meest duurzame recycling en verwerking van de grondstoffen. Hierbij maken zij optimaal gebruik van de slagkracht dankzij de gezamenlijke volumes. Zo kan Midwaste ook echt impact maken.